2010. szeptember 3., péntek

Akciós Essence zsákmány I.

Sziasztok!
Ime itt van az akciós zsákmány a tegnapi "vadászatról".A kívánságlistámon szerpeltek a quattrok, de 900 Ft-ot bevallom sajnáltam kiadni, de 299 Ft-ért simán megéri:-)

05 aqua flash: a világos, égszínkék matt, a többi csillogó, de nem túlzottan ... ez az egyik legjobb négyes, nem csomós, elég pigmentált, könnyű vele dolgozni

01 ciao bella!: szép semleges színek, selymesfény (vaku nélkül, vakuval)

06 sooo cool: a fehér matt, a lilás-kék inkább kék, mint lila, selymesfény, de sajnos eléggé hullik, sajnos muszáj "takarítani" a szem alatt, ha ezt használja az ember lánya

04 sixties reloaded: ez tetszik legkevésbbé, mert olyan csomós, és valahogy a színek sem kiemelkedőek, mind lehetne sokkal jobb, de a szürke szép

Összességében elmondható, hogy a quattrok minőségben elmaradnak az egyes szemhéjpúderektől, de még így sem kiemelkedően rosszak, ennyiért megéri, utazáshoz nagyon jó, hogy ilyen kompakt, elég masszív a csomagolás (nekem sikerült leejteni egy párszor mindegyiket ..he-he:-), szóval nem fog szétesni a bőröndben.

3 megjegyzés:

  1. Agyvérzést kaptam, amikor megvettem 2 quattrot teljes áron és rá két hétre 300 volt mindegyik. Mire megint odaértem, már semmi nem maradt:(
    Ciao Bella van meg meg a Soo coool
    Annyira hullik, hogy mindig belemegy a szemembe és könnyezek, nem túl erősek a színek sem, pl a sötét barna semmit nem látszik. Muszáj alá alapozó

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, és most veszem észre, hogy nem írtam, de az összes képet úgy készítettem, hogy alapozó volt a kis kezemre kenve. :-) Muszáj alá alapozó.

    VálaszTörlés
  3. Igen csodálkoztam is, hogy a sötét barna ennyire intenzív, mert nekem az kb ugyanolyan volt alap nélkül mint a mellette lévővilágosabb barna.

    VálaszTörlés