2010. szeptember 2., csütörtök

Essence a Rossmannban!

HUHU!!! :-)
A szeptemberi kollekció csere előszeleként 299 Ft/db akció van rengeteg essence termékre a Rossmannban!
Az akció szigorúan a készlet erejéig tart!

Egyebek közt akciós:
-az egyik tubusos szájfény
-2 árnyalat az XXL szájfényből
-az XXL dimension körömlakkokból olyan 3-4 árnyalat
-az 1 sec körömlakkokból olyan 4-5 árnyalat
-minden árnyalat a szemszín kiemelős szempillaspirálokból
-a magic design mascara sima és vízálló változatban
-4 árnyalat az egyes szemhéjpúderből: pezsgőszín, középbarna, zöld, kiwizöld, meg egy türkíz...upsz ez 5 :-)
-az összes quad szemhéjpúder
-az összes pirosító
-a mozaik púderből a világosabb színű
-szemcerkák, krémes szemhéjfestékek, az összes rúzs...stb stb stb

Érdemes azt hiszem benézni, és a kivonás előtt beszerezni a kívánság listás darabokat.
Van egy szép "zsákmányom"...este, ha lesz időm befotózom!

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszi!!! :)))
    Ez e legjobb hír ma :D holnap bevásárolok! :D
    Nemrég 100 Ft-ra áraztak le egy csomó essences motyót. Nem voltam rest, vettem sok-sok apróságot.
    Vicces hogy amilyen olcsó, annyira jó minőségű!

    VálaszTörlés
  2. köszi!

    Igen, én is szeretem ezt a márkát, mert nem dönt anyagi romlásba:-) Azt hiszem most sikerült az akció elején észrevenni, hogy akció van, legalábbis a készletek alapján így gondolom.
    Jó "vadászatot"!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én bezzeg mindig csak akkor érek oda, mikor már a szél fújja a száraz fűcsomókat a romok felett :( Kedden ismét beszimatolok Rossmannba.

    VálaszTörlés