2010. szeptember 13., hétfő

Nyereményjáték

Szerencsésen hazaérkeztem Londonból, sikerült majdnem lekésni a repülőt, de mégsem, szóval itthon vagyok. :-) Ma voltam először melózni, a főnököm kiborított, ugyhogy nincs erőm befotózni a zsákmányt.
De a nyereményjátékot szeretném elindítani, mert sülinapom volt meg minden :-)
Nem kell semmi extra drágára gondolni, csak 2 db eyedust, 1 loose glitter, meg egy szájfény, viszont egyiket sem lehet itthon kapni.
Kiegészítés: +1 eyedust, meg 1 körömlakk....végre sikerült összefésülni az új cuccaimat a már meglévőkkel. JUHÉ!!!

Röviden:
Írjátok le mi a kedvenc smink eszközötök, miért, pontosan milyen márka, milyen szín.

Én kezdem:
Pirosító
Mert, az ember először azt hiszi, hogy tök felesleges, enélkül is smink a smink, de amikor először felteszed, rájössz, hogy eddig tévedésben éltél. Iszonyat mennyit számít!
Essence: Surfer babe "Big wave survivor" pirosító, főleg azért, mert neon pinknek néz ki, de az arcon gyönyörű természetes pír.

Mondjuk innentől 3 hét?

18 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog szülinapot!

    A kedvenc sminktermékem egyértelműen az alapozó,enélkül nem megyek sehova. Kell,mert problémás a bőröm sajnos. Kedvenc a Vichy aera teint pure alapozó legvilágosabb,Opal árnyalata.

    VálaszTörlés
  2. Nekem most a nyx peach pirosító a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot így utólag is:) Az én kedvencem most a Yves Rocher: Rose alba rúzs. Enyhén csillogó rózsaszín rúzs. Azért ez a kedvencem, mert ha nincs időm vagy kedvem sminkelni akkor csak kirúzsozom magam, és jól indul a napom.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Boldog születésnapot így utólag is!
    Nekem most az avon 8in1 palettából a neutral tones. A smokey eyest is szeretem, de a neutralt minden nap használom, szép színei vannak.

    VálaszTörlés
  5. Boldog Születésnapot!

    Na, most sok kedvencem lett:
    Astor Mattitude alapozó - tökéletes!
    e.l.f. Cream Eyeliner - annyira jóóó és a ceruzás változat is.
    http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~179.htm
    http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~66.htm
    Essence zöld szemhéjfesték szintén tökéletes színe van és a sötétkéknek is, a zöldet ma fogom kipróbálni.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Jó az oldal.
    Nekem Rimmel stay matte púderen kívül az Essence metal eyelinere barnában.Nagyon fel tud dobni egy természetes sminket

    VálaszTörlés
  7. szia!
    Nekem az abszolút favorit a szempillaspirál. Nem megyek ki nélküle az utcára. Semmit sem ér nélküle a smink,viszont önmagában is feldob. Nekem most lash architect a lorealtól

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Boldog sülinapot! ;) És majd kérünk képeket, miket vettél magadnak!!

    Én pirosító fan vagyok, és most a Givenchy Le prisme-jét nem tudom nélkülözni (It-Girl Purple)! Amennyire apróság ez a lépés, annyira fontos, és én főleg azért imádom, mert kontúrozással és pirosítással csalok az arcformámon :)

    VálaszTörlés
  9. Szia,
    először is Boldog Szülinapot!!!

    Kedvenc sminktermékem pedig..nehéz kérdés, de tusmániás vagyok (a nélkül nálam nem smink a smink) ebből pedig jelenleg a Ben Nye Cake Eye Linerje a kedvencem. De szerintem még nem találtam meg az igazit :)

    VálaszTörlés
  10. Szemöldökmániás vagyok, fontos, hogy jól áljon. Essence barna szemöldökceruza. Persze elengedhetetlen még nálam a spirál is, de másokhoz képest nálam fontos a szemöldök is. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Mondanám hogy utólag is boldog szülinapot, de inkább boldog évet a következő szülinapig:P

    Nekem a rúzsok a kedvenceim, főleg a vörös. Talán azért mert sokszor a nők a szemüket hangsúlyozzák pedig mennyire gyönyörű egy élénk színre kifestett ajak..vááh. Loreal Color Riche a favorit jelenleg. Eléggé régi darab már, de olyan intenzív szép színe van...: )

    VálaszTörlés
  12. Szia:)
    nekem 2 kedvencem van most,az alapozóm(Rimmel Stay Matte) mert jól elfedi amit kell:)
    a szempillaspirálom: maybelline colossal volum express,tényleg szép pillákat csinál

    VálaszTörlés
  13. Hmmmm, kedvenc sminktermékem jelenleg a MAC-től a zselés tus fekete (MAC blacktrack fluidline). Azért mert szeretem a tust, és ez a példány nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  14. Kedvencem Maybelline szemhéjpúder pink fizz/rose fizz színben. Még mindig :D
    Azért imádom, mert nagyon gyönyörű a színe és nagyon tartós is :D

    VálaszTörlés
  15. Szia:)
    Az én kedvencem most az alapozóm,Clinique Superbalanced Makeup,gyönyörűen fed és tényleg szépen kiegyenlíti a kombinált bőrt:)
    Az árnyalata pedig:04 cream chamois.

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok :)

    Nagy kedvencem már egy ideje az essence-től a fekete "Smokey eyes set" (01 So what?!), mert nem csak füstös szemeket lehet készíteni vele, a krémes állagú részét én szolid sminkekhez is használom szemceruza helyett :)
    Igazából először körömlakk jutott eszembe, mint kedvenc sminktermék, szóval azért ezt is leírom: szintén essence, Surfer babe 04-es árnyalat (The world's coolest). Szinte egész nyáron ezt hordtam, mióta pedig elfogyott (nemcsak nálam, hanem a Müller polcairól is :P ), szenvedek, mert sehol sem találok még csak hasonlót sem...

    VálaszTörlés
  17. I <3 Clinique High Impact spirál, mert az eddig próbáltak közül neki köszönhetem a legfeketébb és legsűrűbb pillákat :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Nekem az örök kedvencek a körömlakkok, mert mindig felvidítanak. Sosincs belőlük elég. Mindig találok egy újabb színt amilyen még nincs. Meg se merem őket számolni. :)
    A mostani két kedvenc: elf-mint cream, mac-bad fairy

    VálaszTörlés