2010. október 28., csütörtök

feketelista...azaz csatlakozás a make up on a budget kezdeményezéshez:-)

lista a cégekről, amelyek tesztelik a termékeiket állatokon
pixiwoo listáját tekintem alapnak, mert levélben utánakérdeztek minden gyártónál és a válaszok alapján közzétettek egy listát

A biztonságos márkát
Collection 2000, e.l.f, Illamasqua, Chanel, M.A.C, Estee Lauder, The Body Shop, Clinique, Tom Ford, Dior, Dulash, Bobbi Brown, Autograph (Marks & Spencer), Mark
Avon, Elizabeth Arden, Stargazer, Barry M, Smashbox, Beauté, Cargo, Eyeko, Laura Mercier, Revlon ,Liz Earle, N.Y.C Color, OCC ,Yaby, Bourjois, Sleek Make-up, Orly
Pixi, Pop, Too Faced, Xen-Tan, Nars, O.P.I, Urban Decay, Make Up For Ever
+essence +oriflame LUSH Nivea (igen, már nálunk is lehet Nivea sminkcuccokat kapni, a Károly krt-i Nivea üzletben) +China Glaze +Essie (ezt csak azért írom be, mert ők nagyon jó körömlakkokat csinálnak, amit a Douglasban haláldrágán lehet megvenni, de ettől eltekintve, azért kapható...)
+alverde
+Make-up Academy (a Superdrug saját márkája, ha valaki menne Londonba vásárolni)
+Golden Rose +LA Colors és a NYX (ha valaki a Cherryculture-ről rendelne, LA colors üzlet lesz az alleeban is, azt hiszem novembertől) +ARTDECO (éljen-éljen!!!! ennek nagyon örülök, utáltam volna, ha ez ugrott volna a listámról, az eyeshadow base-ük megváltoztatta a sminkelésről alkotott világképem :-) +H&M (ennek utána kérdeztem, mert egyre több blogon látok H&Mes sminkcuccokat)
Max Factor
(A vastaggal szedettek a nálunk könnyen illetve, netről elég könnyen elérhető márkák.)

A márkák, amelyeknek legalább az összetevőit tesztelik állatokon, de az is előfordulhat, hogy a készterméket is
Benefit Rimmel Maybelline Covergirl Lancome L'Oreal Armani Dolce & Gabbana
Manhattan: készterméket nem tesztel, összetevőket igen
(pirossal a nálunk könnyen elérhető márkák)

Ahogy látom nekem, szerencsére nem is igazán vannak ilyen cuccaim, mert a két véglet, az essence és a MAC közt ingázom főleg, illetve a Sleek palettáimat használom.

De gyakorlatilag a teljes dm, rossmann kínálat felkerülhet a feketelistára.
Én azt mondom, hogy megpróbálom elkerülni az állatokon tesztelő márkákat.

Nem fognak senkit keresztre feszíteni, ha használ tesztelős márkákat, de mindenki döntsön a lelkiismerete szerint, én ahogy írtam, próbálom elkerülni. Szerintem el lehet kerülni, hiszen azért elég nagy választék van a biztonságos márkák körében.

Végezetül egy kép a holnap 6 hónapos fehér golden retriever kutyimról: Benjamin Buford Blue
(itt még naon csepp volt)



utoljára frissítve: 2011-03-22 citromhab, Suzie, Andi és a Max Factor közös közreműködésének köszönhetően

2 megjegyzés:

  1. tudom, én is :-)

    amikor sétáltatom, olyan heti legalább egyszer jön vki szemben az utcán, aki meg akarja venni a kis lükét, de nem eladó :-)

    VálaszTörlés