2010. október 9., szombat

Szeptember hónap terméke

Szeptember hónap Londoné és a borzasztó időjárásé, valamint a sminké volt nálam.
A smink volt a hónap drogja nekem. Különösen a Sleek Original paletta.
Fényes, metálos, élénk színek. Természetes fényben.
Vakuval.
Mivel voltam olyan majom, hogy Londonban elfelejtettem venni valamilyen hővédő sprayt, így itthon kellett keresni valamit. Nálunk olyan széles választék van a DMben meg a Rossmannban, hogy 2000 forint alatt meg tudtam venni a teljes kínálatot. Vettem ezt a DM saját márkás cuccost (olyan 500 ft volt), meg a Syoss Heat protect Styling-spray-t, olyan 1000 ft körül. Mivel nagyon jó idő volt egész szeptemberben, így a Syoss egyenesítő hatását nem akartam tesztelni, mert lusta lettem volna minden reggel a hajamat egyenesítgetni. A Balea cuccot viszont göndör hajra is lehet használni.
A hővédő spray lényegét ismerjük: véd a hajmosás után alkalmazott hőkifejtő eszközök kiszárító hatása ellen.
És ez a Balea, ez jó. Sőt JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ !!!!!!
Selymes marad a haj a hajszárítás után, nem zsírosodik hamarabb, könnyebben ki lehet fésülni és nem töltődik fel elektromosan, vagyis az Einstein frizkónak vége.

3 megjegyzés:

  1. a balea trend it up hajlakkja számomra nagyon rossz élmény volt,azóta nem merek ilyen cuccot venni. de akkor ezekszerint ez jó.

    VálaszTörlés
  2. A többi trend it up termékről nem tudok nyilatkozni, iszonyat száraz a hajam, ezért nem használok se hajlakkot, se hajhabot. Le tudnád írni, hogy pontosan melyik temék, hogy a többiek el tudják kerülni?
    Egyébként én is ilyen vagyok, ha valami nagyon nem jön be, akkor kerülöm azt a márkát.

    VálaszTörlés
  3. http://www.velemeny.com/UploadFiles/0000009/35c95264-0dc8-4b47-8246-abf95eaaafc3.jpg

    ha jól emlékszem balról a második.

    amúgy én is csak ritkán használok hajlakkot,de a nivea diamond után nagyon rossz volt ez.

    VálaszTörlés