2010. november 13., szombat

Akció.Rossmann.Golden Rose

Tegnap a Westendes Rossmannban 99 forintért árulták a Golden Rose cuccokat.
Sajnos egyre jobban meg vagyok róla győződve, hogy a GR kivonul a Rossmannokból....de addig is használjuk ki, mert szerintem nemcsak nekem jöttek be a cég termékei.

Vettem rúzst, meg a multkori metálos szemhéjtus tesóit is a kosaramba tettem. Lila és kék GYÖNYÖRŰ!!!! :-)
ráadásul olyan kedves volt a kasszás csajszi, hogy hiába nem ismerte fel a gép a tusok kódját, beütötte a rúszokat mégegyszer és így el tudtam hozzni...nagyon örültem neki!!!

3 megjegyzés:

  1. én ahol ma voltam rossmannban ott semmi értékelhető GR cucc nem volt már:(

    VálaszTörlés
  2. Én vittem el a két utolsó szemhéjtust...bocsi.
    Nekem nagyon mákom volt a Golden Rose cuccokkal, egyrészt nagyon bejöttek, másrészt mindent meg tudtam venni, amit kinéztem.
    Teszek fel majd képeket a zsákmányról...

    VálaszTörlés
  3. Én nem a westendben voltam, hanem másikban:) sajna.

    Korábban én is be tudtam szerezni azokat amiket legjobban szerettem volna:)A szemhéjtussal szemeztem még, de sajnos nem vettem végül.

    VálaszTörlés