2011. január 12., szerda

Februári Cosmo: ajándék sminkpaletták

Nem tudom ki, hogy van vele, de én minden hónapban megveszem a Cosmot (meg a Glamourt is:-)
Majdnem mindig a travel size kiadást, mert úgyis a képek a lényeg :-)
Reggel megláttam, hogy a februári számhoz ajándék sminkpalettákat adnak. Az első újságosnál csak szájfényes paletta volt, ugye szájfényt palettából nem igazán, de olvastam, hogy szemfesték paletta is van. Mondom ok, akkor megnézem, hogy milyen a szemfesték paletta és ha tetszik, akkor megveszem.
Azt kell, hogy mondjam, hogy egyszerűen gyönyörűűűűűűűű.
Az első szín egy gyönyörű barack, a másik egy narancs, a középső szín egy világos-bordós, hmm világos padlizsán szín, a 4. egy világosabb bronzos barna, az utolsó tejcsoki színű.
A barack pont olyan, mint amilyennek a Tinkas dresst szerettem volna.
Mind az öt szín selyemfényű, a bronzos barnán kívül egyáltalán nem csillámos, jól pigmentáltak, nem szóródnak....vááá nagyon tetszik :-)
És nem is drága, mert a travel size 400 ft, így meg 800 ft volt. 400 ft-ot bőven megér...
A szájfényes paletta, azon kívül, hogy paletta, még nem is tetszett, elég béna színek voltak benne.
(nem fényképezek, mert nincs nálam a Canonom és a telómmal nem tetszik képet tudok csak csinálni)

4 megjegyzés:

  1. Én is a szemhéjpúdereset vettem meg:D a szájfényes megoldásokat nem szeretem ilyen ajándékos formában, mert tuti van vele valami gond....csillámok, büdös, esetleg szárít...itt a csillámok elég meggyőzőek voltak, h nem akarok szájfényt.:D
    Egyébként cosmot nagy méretben én is csak akkor veszek, mikor jó hozzá az ajándék:D egyébként a kicsit szoktam.

    VálaszTörlés
  2. A szájfényes palettát megszemléltem, ma közelről: olyan undorító. Fúúúj!!!! Tiszta csillám és ronda színeket tartalmaz.

    VálaszTörlés
  3. A szemhéjpúdereset vettem meg én is, egész jó színek vannak benne. Amúgy milyen telod van? Ma már a mobilok többsége tetszős képeket csinál:P

    VálaszTörlés
  4. Nem a telóval van baj, hanem, hogy ÉN hisztis vagyok a képek minőségére

    VálaszTörlés