2011. február 8., kedd

Catrice kívánságlista

Hétvégén végre sikerült eljutnom a Westend Rossmanba és végre sikerült egy pillantást vetni a Catrice termékekre.

Igyekszem tényleg csak olyan dolgokat gondolatban felpakolni a kívánságlistámra, amikből még nincs egy tonnám, így is megakadt a szemem pár dolgon.

Szemhéjfestékek:
Nagyon jól pigmentáltak és hatalmasak 850 forintért.

A nagy kedvenc a Lobster Lobby.com és a Petrol....akármi :-)
A sárga nem volt pigmentált, de a többi nagyon tetszett. A legtöbb selyemfényű, nem glitteres. Vannak matt festékek is pl. az In the army now.
A lilák és a kékek különösen szépek. A narancsos-rózsaszínes színek, pedig egyedülállóak a magyar kínálatban.



kép innen: http://www.parokeets.com/en/2011/01/catrice-absolute-eye-colour-swatches-of-10-eyeshadows/

A körömlakkok szinte teljesen ki voltak fosztva, köszönhetően a szintén egyedülálló színválasztéknak.
Nekem a Clay-ton, my hero az abszolut kedvenc. Teljesen natúr, semleges szín, de arany-zöld mikroglitterrel megbolondítva. Egyszerűen gyönyörű és teljesen egyedi.
kép innen: http://chesterlovesmakeup.blogspot.com/2010/06/catrice-ultimate-nail-lacquer.html

Egyelőre a február végi Essence kiárusításra tartogatom magamat, de előbb-utóbb ezek a Catrice cuccok hazajönnek velem :-)

5 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszettek, bepróbálkoztam magamnál kétszer is, de jó voltam és nem vettem semmit, mert mindenem van...pedig a szemfestékek annyira jók! De most én is tartogatom magam az essence kifutó termékekre.

    VálaszTörlés
  2. Én is megvettem a Claytont, oda vagyok érte. És még kinéztem jó pár gyönyörűséget. Bár még nem sok mindent vettem, de eddig nagyon tetszik a Catrice, azt hiszem jobban mint elsőre az essence.

    VálaszTörlés
  3. én már láttam a kifutó cuccokat leértékelve az egyik rossmannban! ;)

    VálaszTörlés
  4. Már én is láttam a kifutó essence-eket...vettem is párat, mind 299 Ft. Kék és lila tus, körömdíszek és kék és fekete colour&shine szemfesték! :) Majd este dobok fel képeket, ha valakit érdekel, bár mindannyian ismerjük! :)

    VálaszTörlés