2011. március 21., hétfő

Max Factor szombat


Szerintem, már mindenki olvasott több beszámolót a Max Factor által szervezett termékbemutatóval egybekötött bloggertalálkozóról.
Én is részesültem abban a szerencsében, hogy részt vehettem ezen az eseményen.

Mennyország:-)

Bloggerinák akcióban...


Röviden: nagyon jó volt :-D
Bővebben:
Nagyon jó volt a többi bloggerrel találkozni. Egy kicsit tartottam tőle, hogy nem lesznek aranyosak a csajok, de szerencsére nem így lett. Külön kiemelném a http://sminkkel.com/ "háziasszonyát", aki annyira, de annyira kedves volt, beszélgettünk a terveiről a weshoppal kapcsolatban, nagyon izgalmas és remélem minden jól alakul majd. :-)
Illetve a Szépség.Blog bloggerináját is meg kell említenem http://beautybloghun.blogspot.com/, akinek eszméletlen szép sminkjei vannak és nagy örömömre egy ilyen műalkotásban jelent meg :-).

Akinek volt kedve és bátorsága, annak egy profi stáb állt rendelkezésére, hogy beszámoljon az élményeiről:

Nagyon jó volt kipróbálni, egy olyan márka termékeit, amire eddig egyáltalán nem fordítottam figyelmet.
Rövid közvélemény kutatást folytattam le és a legtöbb bloggerina nagyjából hasonlóan látta a Max Factort, mint én: inkább az idősebb korosztálynak való, nem túl izgalmas.
Ezért is nagyon jó, hogy részben a Max Colour Effect szuperszínes sminkkollekcióhoz kapcsolódva egy teljesen más felfogásban szeretné magát megmutatni a márka.
Egyrészt nálam, ami színes az jöhet :-) Másrészt nagyon szimpatikusnak találom, ezt a blog-youtube-facebook megközelítést.


Háttérben Adrienn a Max Factor marketingese.

3 megjegyzés:

  1. De jó, hogy most megtudtam, hogy kivel beszélgettem.:) Utána vertem a fejem a falba, hogy meg sem kérdeztem, kivel beszéltem.:)))

    Köszönöm a kedves szavakat és jó volt beszélgetni.:)

    Azt is sajnálom, hogy az ajakfilcről lemaradtam, mert imádom az ajakszínezőket. Kénytelen leszek venni, haha.:)))

    VálaszTörlés
  2. ,,Egy kicsit tartottam tőle, hogy nem lesznek aranyosak a csajok, de szerencsére nem így lett."

    Miért tartottál tőle? Nem tudom,miből juthattál erre a következtetésre tök ismeretlenül.

    VálaszTörlés
  3. Kremy: Nem úgy mentem oda, hogy uff mindenki BIZTOS tök bunkó lesz, hanem úgy, hogy úristen nem tudom milyenek lehetnek a csajok biztos aranyosak, de mi van ha nem, de mondjuk biztos, hogy igen, de mi van ha mégsem. Nem tudom nálad ez, hogy van, de én mindig izgulok, ha új emberekkel kell találkozni. Sajnos van úgy, hogy kellemetlen emberekbe botlik az ember a saját kis útján.
    Nem úgy indultam el, hogy bármiből (semmiből) következtetést vontam volna le. Nem is értem, hogy te hogy jutottál erre a következtetésre az idézett mondat alapján...

    Sminkkel: :-)

    VálaszTörlés