2011. április 27., szerda

Körkérdés

Nálatok van  olyan sminktermék és/vagy szín, amin mindig megakad a szemetek, mindig megveszitek, de aztán sosem használjátok?

Nekem a tusok ilyenek sajnos.
Kb van olyan 8 zselés tusom, kb. 3-4 filces tus, egy csomó glitteres tus és rengeteg hagyományos ecsetes tus. És ezek közül semmit nem használok rendszeresen, magamon egyszerűen jobban szeretem a kontúrt szemcerkával vagy tusecsettel felvitt szemhéjfestékkel. De OLYAN szépek!!! Egyszerűen mindig elcsábulok :-(
A másik ilyen a bézses-rózsaszínes rúzs, ami szintén nagyon tetszik máson meg a saját kézfejemen, de a számon utálom, mert zombinak nézek ki tőle.

Ti tapasztaltatok hasonlót?

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyjából minden sminkcuccom ilyen. Halomban állnak a szemhéjpúderek, rúzsok... De nem használok csak alapozót, púdert, szemhéjtust, és szempillaspirált. Meg mindig gyorsban valami szájfényt. Ha belegondolok, hogy mennyit költök/költöttem a sminkcuccaimra, háááát... :]

    VálaszTörlés
  2. Pont ma reggel tértem be a Rossmanba mert annyi helyen láttam szupi kis teszteket az essence blossoms etc. kollekciójáról és imádom a zöldet, a lilát de rájöttem, hogy egy lenne a sok lila és zöld közül és nem vettem meg :D:D olyan büszke voltam magamra!
    Amúgy én imádom a tusokat,dobj meg egy-kettővel :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Régebben igen. De azóta próbálok tudatosan és megfontoltan vásárolni.

    Meg most már a minőségre is jobban odafigyelek, még régebben az árak alapján döntöttem. Nem szeretem ha a szemhéjpúder nagyon csillámos.

    VálaszTörlés
  4. szia!
    én vevő lennék a zselés tusaidra :P
    én általában lepasszolom Anyumnak letisztítva/fertőtlenítve ami nem kell :)

    VálaszTörlés
  5. nekem nem nagyon van ilyen, igyekszem nem beszerezni mostmár olyanokat, amit nem használok... illetve van, hogy bizonyos, alapvetően élénkebb színek sokáig csak állnak, de alapvetően nem használatlanul... csak a reggeli kapkodásban sosem feléjük nyúlok:D

    VálaszTörlés
  6. Élénk szemhéjfestékek, szemceruzák (nem használom olyan gyakran őket, mint amennyi van otthon, mindenféle színből), sötétebb pirosas-vöröses rúzsok...

    VálaszTörlés
  7. Én rengeteg barna és rózsaszín szemhéjpúdert veszek. Nem tudom miért, egy vagon van otthon, de mégis mindig a barnánál kötök ki. Mostanában próbálom magamat a színesebb dolgok irányába terelni :)

    VálaszTörlés
  8. Bikira: a színesebb sminkkel nagyon könnyű úgy megbarátkozni (és nem is olyan hirtelen váltás), hogy barna sminkhez vmilyen színes szemcerkát használsz pl.: ha barna a szemed a kék vagy a türkiz gyönyörűen fog mutatni :-)

    VálaszTörlés
  9. púderek és pirosítók, keresem az igazit, úgyhogy van belőlük már egy tucattal. :)

    VálaszTörlés