2011. április 21., csütörtök

Zsákmány: Manhattan és S-he stylezone

Tegnap végre volt időm beváltani a Glamour kuponjaimat!!!
Sikerült egy olyan DM-be bemenni, ami eléggé ki volt fosztva, de szerencsére egész szép kis zsákmány jött össze. :-)

Az 50%-os kuponnal (ami, egyébként április 27-ig érvényes) krémpirosítót vagy egy szép rúzst akartam venni.
Ez a kis zsákmány: folyékony korrektor, krémpirosító, rúzs, szemhéjfesték.

Folyékony korrektort muszáj volt venni, mert a szem alatti részre ez a legjobb + erősen kifogyóban van az amit, most használok.

Ez a Manhattan krémpirosítója Apricot színben. Összesen két színben lehet kapni, tehát lehetne panaszkodni a "kínálatra", de szerintem mindkettő szépen mutat minden bőrtónushoz.
Inkább hab állaga van, mint "igazi krém". 1899 Ft (-50% :-), 7 gramm, ami RENGETEG!!
Eldolgozva + nem eldolgozva: a habos állag miatt könnyű vele dolgozni, szerintem az ujjacskáink hegyével a legjobb, de ha valaki nagyon ragaszkodik az ecsethez, akkor valamilyen nem tömött, műszőr ecset a legjobb, vagy egy duo fibre, mint ez: http://www.sigmabeauty.com/product_p/f55.htm?Click=90287 vagy ez http://www.sigmabeauty.com/product_p/f15.htm?Click=90287 . (Az Eccence pirosító ecset itt kiesik:-(
Nagyon tetszik ez a barackos szín:-), a másik egy barnás árnyalat volt egyébként.

Itt meg kell jegyeznem, hogy a teszterektől egyszerűen hülyét kaptam: 1.) nem volt ráírva egyikre sem, hogy melyik szín 2.) ha már nem volt ráírva, akkor legalább jó helyen lettek volna 3.) de az igazság az, hogy egyik sem volt még köszönő viszonyban sem ezzel az árnyalattal :-P

Ahogy már írtam eléggé ki volt fosztva a DM, ezért nem is volt az a Maybelline rúzs, amit kinéztem magamnak, de a 458-as S-he stylezone rúzsnak ahhoz nagyon hasonló színe van.
Nagyon tetszik!!! Igazi KORALL!!!!
Az első minta, ha ujjal "ütögetve" dolgozzuk el, a 2. minta pedig egy húzás. Nagyon-nagyon pigmentált!


Ezt "csak úgy" vettem, de igazából azért, mert egyszerűen meg vagyok örülve a vizesen is használható szemhéjfestékekért!!
Ez is Manhattan, az "iceland blue" nevet viseli, ami egyszerűen tökéletes a jégkék színhez! Nagyon pigmentált, ami az ilyen világos színnél elég ritka.Összességében: nagyon örülök ennek a zsákmánynak!

Ti mit vettetek mostanában? Mi az ami, használat közben is bizonyított? Mi az ami, nem jött be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése