2011. május 25., szerda

Essence nail art köröm tetkó meg különben is körmök

Az első kérdés, ami felmerült bennem, amikor megláttam, hogy Nail Tattoo, hogy akkor ez most a körömmatrica menőbb neve?
Használat közben kiderült, hogy majdnem, de mégsem. A köröm tetoválás, a körömmatrica továbbfejlesztett változata. Jóval vékonyabb anyagból készül, ami azért jó, mert én pl. nagyon szeretem, hogy ha végigsimítom a körmeimet, akkor egy egyenletes, síma felületet érzek, nincs sehol "órási" pukli ilyesmi. Körömmatricát, többek közt,  ezért nem is szívesen használtam, azt sem szerettem, hogy a körömlakk mindig a matrica környékén adta meg magát először.
Elvileg a felvitel is könnyebb. Már akinek ugye...:-D Én, már az első használatkor sokat tanultam, hogy hogyan nem kellett volna....Pl.: meg kellett volna várni, míg a körömlakk csontszáraz ugye...
 Így néz ki.
 Összesen 54 darab különálló kis mintát tartalmaz. Lepkék és csillagok. Én így használtam: letéptem egy kis kockát, lehúztam a fedőfóliát a tetkókkal együtt, kitaláltam, hogy melyik körömre mit és mennyit akarok rátenni, rátettem a körmömre, lesimítottam, a kis tetkó meg a kívánt helyen maradt.
 Ilyen pretty holo napfényben.
Itt jól látszik a perforáció, meg az hogy a tetkók tényleg különállóak.

Bár a lepkék nem az én világom, de a csillagok nagyon tetszenek. Majdnem idiotproof, ezt csak azért mondom mert nekem ugye sikerült elbénázni elsőre, de utána belejöttem, mint kiskutya az ugatásba :-)

Ez a mai körmöm egyébként:

Essence: Groovy (ezer éves, már nem forgalmazott szín), China Glaze: For Audrey (annyira szeretem a CG illatát, a benne lévő porcelán agyagtól -china clay- egymillió közül is felismerhető és tök jó, szerintem). Plusz a köröm tetova.

És méééééég köröm

Moyra 99-es lakk, kemény 380 pénz volt, a Nyugati aluljáróban vettem.
Ezúton is puszilom a "drága" eladócsajszit, aki 2 perc alatt kb. 5ször kérdezte meg, hogy segíthet e, illetve felszólító módban kérdezve "kedvesen" arról érdeklődött, hogy mi van a kezemben (WTF!!!!!???? egyébként egy doboz Monte).

 Szegény Monte!!!
 Olyan nehéz holo lakkot fényképezni, így beszúrok egy csomó képet, hátha átjön a lényeg.

Pretty! Még nem próbáltam, így semmit nem tudok mondani a fedésről, a tartósságról stb. De szép!
(Az eddigi Moyrás tapasztalataimból kiindulva, valószínűleg jó lesz.)

Ti már próbáltátok a köröm tetoválást? Vagy köröm matricát? Mik a tapasztaltok? Szeretitek, vagy utáljátok?

(Először Dinamo blogjában olvastam, hogy van a Moyrának holo lakkja. Az Essence nail tattoot tesztelésre kaptam, minden más saját finanszírozás.)

6 megjegyzés:

  1. aaa, a holo-t ha lehet teszteld le gyorsan, mert ha jó lecsapok rá :P

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. nekem egy barack szinű arany holo-s moyrám van. sztem ugyan olyan tartos mint a többi moyra. annyira szééép. nálunk 295be kerülnek :D

    VálaszTörlés
  4. evil-she-devil: leghamarabb csak hétvégén fogom, mert imádom a mostani manimat :-(

    csokishami: Tudsz esetleg színkódot vagy vmit? Azt hiszem láttam olyat is, és jó neked, hogy nálad olcsóbb. :-) Egyébként nekem eddig csak jó tapasztalatom van a Moyra lakkokról...Moyra a körömlakkok Essence-e :-D

    VálaszTörlés
  5. hááát fogalmam sincs hogy melyik az. de az üveg alján bele van vésve a 12 es szám ( a sárgába 16os onnan gondolom) remélem segítettem :)

    VálaszTörlés
  6. Csokishami: Köszi :-)
    Eszti: kipróbáltam, 4 réteggel még nem fed teljesen, viszont a hajmosást lepattogzás nélkül kibírta és eszméletlen szép egyébként :-)

    VálaszTörlés