2011. május 30., hétfő

Urban Decay: Preen Shadow Box

JUHUHU!!! Urban Decay paletta :-)
Már rég akartam egyet, de beletelt egy kis időbe, míg kitaláltam, hogy melyik az, melynek minden színét használni fogom. Végül erre a kis cukira esett a választásom.
Annyira szép, meg aranyos, hogy paletta megjelenésében és "szellemiségében" is követi a jelmondatot :

"Páváskodj ezekben a fantáziadús árnyalatokban.....tökéletes mind a merész, mind az illedelmes madaraknak."
LOL:-)
És mennyire igaz, mert tényleg úgy vannak összeválogatva a színek, hogy  tök szolid nappali barnás és vibráló, bulis  sminkeket is ki lehet hozni belőle.
Ime a kis cuki, a kinyújtott tenyeremben elfér. Sima, átlátszó műanyag dobozban volt.
 A hátulja, a színekkel, a "jelmondattal", az összetevőkkel ....minden hasznos infóval. (Nem tesztelnek állatokon, amiért plusz pont jár.)
 A karton doboz tetejében egy elég jó méretű tükör van, szépen lefóliázva.
 A színek: Snatch- barackos, glitteres rózsaszín (exkluzív ebben a palettában) Mildew - sötétebb, metálos, szürkés zöld Flash - élénk lila Painkiller - élénk vízkék (exkluzív) Smog - aranyos barna Toasted -világos, barnás
A méretük egyébként nagyobb kicsivel, mint egy 5 forintos érme.


 Minták: látszik, hogy mindegyik eléggé fémes csillogású, talán a lila, meg a zöld a selyemfényű. Eszméletlenül pigmentált színek, elég volt épp csak hozzáérni...Szinte krémes állaguk van.


 Tartozik a palettához egy fekete szemcerka, amiről szintén csak jót tudok mondani. Puha, tartós, gyorsan szárad, de könnyen satírozható száradásig. Megsokszorozza a készíthető sminkek számát és egyébként is mindig jól jön egy fekete szemcerka....

 Muszáj volt megnéznem, hogy a You Rock! palettához viszonyítva mekkora. Pont egyformák!! A UD sokkal nehezebb, mert nagyobbak a szemhéjfestékek benne. Mondjuk enyhén szólva is lehet az árbeli különbséget érezni: az UD jobb minőségú, bár mindkettő kartonból van. Az UD mágnese jóval erősebb.
Összességében: nagyon megérte szerintem, 4000 valahányszáz forint volt postaköltséggel együtt. A Vaterán rendeltem, nagyon hamar ideért, szuper biztonságosan volt becsomagolva. Egy matt highlighter színt hiányolok belőle. Egyébként perfekt :-)
Nálatok is kívánságlistás vmi Urban Decay?

Továbbá: Bocsi, hogy még nem írtam meg a primeres tesztet ill. a 30 napos izét is abbahagytam, de szegény kutyámat pátyolgattam illetve szombaton úgy megfáztam, hogy az nem igaz :-( Ezért még nem is tudom, hogy ezen a héten tudok e minden nap postolni vagy sem...de majd nagyon igyekszem.

5 megjegyzés:

  1. Az a kis elegáns tégelyes izé az szemhéj alapozó nem? :)

    VálaszTörlés
  2. De igen! Majdnem minden együtt van egy jó szemsminkhez :-)

    VálaszTörlés
  3. .ennek a primernek a tesztjere lennek a legkivancsibb, mert mindenhol csodakat regelnek rola..:)

    VálaszTörlés
  4. A temptalia dupe listáján az szerepel, hogy az elf mineral szemhéj alapozója 100%ban megegyezik ezzel. Az elf mineral szerintem hihetetlen jó, én imádom, 12 órákat kibír bármilyen időjárási körülmények közt. Nem nagyon tudom, hogy ezt hogyan lehetne felülmúlni....Ha ezt teljesíti az UD akkor OK, de szerintem az elfnél nem kell jobb...De majd beszámolok...:-)

    VálaszTörlés
  5. Az a kék...úristen,de szép!!!!:)))

    VálaszTörlés