2011. június 21., kedd

Maybelline rúzsok

Gondoltam, itt az ideje, hogy ezekről a rúzsokról írjak, mert (egyre több) Rossmannban nagyon-nagy leértékelések vannak Maybelline fronton, de ahol meg nem, ott is van azért -25%.

300 forintért vettem ezeket a Watershine rúzsokat és nagyon szeretem őket!!
3 eléggé különböző árnyalatot választottam, szerencsére a színkód elég jól visszaadja mit is zártak a "palackba".
Nagyon jól záródnak, nem leesős a kupak. Ezek túlélik, a "bedobom a táskába és már indulok is" reggeleket.

Minták: Bubblegum: hideg árnyalatú rózsaszín, Strawberry: eper szín, Peach: kicsit barackos rózsaszín egy tonna csillámmal.

Bubbelgum a számon, ez elég matt, ahhoz képest, hogy Watershine. Nem teljesen matt, de nem is csillog annyira, mint a másik kettő.
Strawberry: annyira aranyos színe van szerintem:-) Két képet csináltam, az első már viselés után (látszik, hogy a csillogás megkopott, de a szín nem), a második, pedig frissen festve...

Peach: ennek annyira nincs színe a számon, ott van, de mindenki azt hiszi, hogy csak szájfény...

A Peach-en kívül nagyon tartósak, kibírnak pl egy brownie vagy egy fagyi evést. Nagyon jól hidratálnak, én nem használok ezek mellé szájfényt, mert magukban is szépen csillognak.
Röviden, ha belefuttok ezekbe, érdemes kipróbálni.

5 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a blog, holnap én is benézek a rossmanba. :))

    VálaszTörlés
  2. Jaj köszike szépen! Nagyon örülök, hogy tetszik. :-)
    A Szervita téri Rossmannban 399 ft-ért láttam a piros csomagolású Maybelline rúzsokat, majd azt is megnézegetem...

    VálaszTörlés
  3. de szuperek. melyik Rossmannban vetted őket? mert akkor célirányosan megyek értük. köszi előre is:)

    VálaszTörlés