2011. június 4., szombat

A nagy face primer teszt II.: Manhattan, L'Oreal, Bioderma

Először is bocsánat, azoktól, akik már várták a II. részt...Ebben 3 versenyzőt fogok a saját tapasztalataim alapján bemutatni.

Az első (összességében a 3.):
Manhattan: Make up base
Ez limitált kiadás volt, nem része az állandó kollekciónak ...(Mondjuk nem nagyon értem, hogy egy ilyen dolog , vagy egy szemhéjalapozó miért limitált, de mindegy...) Jelenleg a leértékelt részlegen érdemes kutakodni, kb. két hete 349 forintért láttam az egyik dm-ben.
20 ml.
Összetevők: van egy csomó, szilikon is.
Szín, szag: szerintem  iszonyat milyen büdös, egyébként fehér krém, ami iszonyat büdös. Elég ragadós, amikor kinyomjuk, de arcon nem annyira.  Nincs azonnali mattító hatása, de a sminket tartósabbá teszi, de  sajnos a szag sem illan el azonnal.
Kiszerelés: Kis tubus. Ami fehér, ezért jól vonzza a koszt, így ha magunkkal hordozzuk mindenfelé nem vmi esztétikus egy idő után.
Összességében: A fellelhetősége bizonytalan, a szaga vmi iszonyat borzasztó, nem hagyja azt a zsíros érzést az arcon, mint az elf, de nem is teszi selymessé az arcot. Én akkor vettem, amikor Londonba utaztam tavaly, abból a megfontolásból, hogy ha egy vámtiszt kidobatja velem vagy elhagyom, akkor nem fogom sajnálni. De, amikor hazafelé jöttünk, akkor már sajnáltam volna, mert "normál" időjárási körülmények közt elég jól megállta a helyét, de most, ebben a párás melegben kifejezetten nem ajánlom kombinált ill. zsíros bőrűeknek, mert nem bírja a gyűrődést. Amikor készületem erre a teszre, akkor újra elővettem és EPIC FAIL volt. Le kellett mosnom a teljes sminkem, mert kb. 1 óra múlva úgy néztem ki, mint egy disco-gömb. Gondolom, így nem lesz meglepetés, hogy ez lett az utolsó...

L'Oreal Studio Secrets Professional anti-shine mattifying primer
Nálunk a L'Oreal Studio Secrets cuccok egyáltalán nem kaphatóak, amit én eléggé sajnálok, mert ezek a termékek mind sokkal jobb minőségűek, tartósabbak, mint a "hagyományos" L'Oreal cuccok. A Bootsban vagy a Superdrugban vettem, azt hiszem, olyan 10 font körül volt.
20 ml.
Összetevők: ? valahogy nagyon kevésnek tűnik.
Szín, szag: színtelen, szagtalan zselé.
Kiszerelés: pumpás, és elég jó a pumpa, jól szabályozható. Kiszerelés ügyileg abszolút kedvenc.
Összeségében: igazából nekem úgy tűnik, hogy ez a MAC termék drogériás változata. Ugyanazt tudom elmondani: selymessé teszi a bőrt, tartósabbá teszi a sminket, azonnali mattító hatás. Egy vmiben tér el a kettő, hogy a MAC cucca az én arcomon sokkal tartósabban biztosítja a pozitív hatásokat, a L'Oreal "kihordási ideje" rövidebb.

Bioderma: Sébium Pore Refiner
Gyógyszertárakban, a nagyobbakban lehet mintát is kérni, érdemes, ha vki nem akar egyből  kb. 4000 forintot kiadni.
30 ml ...ár-érték arányban, a többihez viszonyítva a legjobb szerintem.
Összetevők: rengeteg, de ez az egyetlen, ami növényi kivonatokat is tartalmaz.
Szín, szag: fehér, könnyű krém. Az állaga egy normál hidratáló krémre hasonlít, az illata olyan friss, kicsit gyógynövényes, kicsit Nivea krémes szerintem, kellemes legalábbis nekem.
Kiszerelés: tubus, olyan kis "gyógyszertáros szép" :-)
Összeségében: Azt hiszem, mostmár elárulhatom a titkom: KEDVENC!! Győztes!!! Nagyon kellemes érzés a bőrön, hamar felszívódik, selymes lesz tőle a bőr és ami, nekem a legfontosabb nagyon-nagyon sokat segít a kifényesedés leküzdésében. Egy 12 órás napon 2szer, de nagyon rossz esetben maximum 3szor kell vmilyen plusz mattító eljárásért folyamodnom. Ami ilyen időben, az én bőröm mellett nagyon-nagyon jó eredmény. A T-zónában használom magában, a kevésbbé zsíros részeken a Nivea mattító hidratálójával keverem, vagy egyáltalán nem használom ezt azokon a részeken, mert ez nem hidratáló krém!

A sorrend végül:
Bioderma: nem is az, hogy mattít, hanem, hogy sokkal lassabb és sokkal kevésbbé durva a kifényesedés,
MAC: azonnal mattít és ezt a hatását elég sokáig meg is tartja, smink alá és fölé egyaránt használható.
L'Oreal: a MAC olcsóbb változata, főleg  a tartósságban tapasztaltam eltérést.
Elf: nem mattít, de tartósabbá teszi a sminket, kellemetlen szagok nélkül.
Manhattan: nagyon büdös...

Jöjjenek a képek:
 A 3 versenyző. Tök furcsa, hogy a Manhattan és a L'Oreal elvileg egyforma mennyiség.
 Összetevők: Manhattan....jó sok!!!
 Összetevők: L'Oreal...ez meg nagyon kevés!
 Összetevők: Bioderma....gomba és ginko kivonat is.
 Manhattan a  ragadós krém, L'Oreal a színtelen zselé és Bioderma a könnyű krém. (Ezt egyébként függőlegesen tartott kézen fotóztam, a Bioderma a könnyű állagának és a gravitációnak köszönhetően el is indult :-)
 Bioderma és én, meg a narancs sminkem, 3 és fél óra után...úgy, hogy már kutyasétáltatás után vagyunk, amikor is szó szerint folyt rólam a víz, mert siettünk és tök meleg is volt, meg pára.


Plusz tipp a végére: MAC Blot powder vagyis a legjobb mattító púder.

3 megjegyzés:

  1. annyira butácska az 'összetevők' szekció, nem kell mindenki mindenhez értsen, és nincs is azzal gond ha te nem érted azt a sok krixkraxot ami az összetevőknél van felsorolva.. de ne aszerint rangsorolj, hogy 'hááát ebben sok mindenvan amiről fogalmam sincs mi az, hopp egy szilikon.. uu az nem jó, na ebben kevesebb dolog van, kevesebb dolognak nem értem a nevét.. ez már jobbacska de furcsa..'

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. brigi, azért tettem be az összetevőket, mert van akit érdekel, ha allergiás vmilyen összetevőre. Ha látja, akkor gondolom nem veszi meg. Engem azért érdekelt, mert én érzem a szilikont a bőrömön.
    És nem az összetevők szerint rangsoroltam, bocsi. Olvasd el mindkét postot teljes egészében.

    VálaszTörlés