2011. július 19., kedd

Mini tesztek és minden, ami eszembe jut :-)

Mint a címből sejteni lehet, most nem nagyon leszek összeszedett:-)

Mini vélemények:

Essence You Rock! bázis:
-Valami hihetetlen gyorsan szárad. Szerintem, már túl gyorsan is, nem lehet úgy használni, hogy mindkét szemedre teszel egy kicsit és majd eldolgozod, mert mire eldolgozod az egyiken, a másikon nagyon megszárad és egy küzdelem eloszlatni normálisan.
-Tartós, de nehéz eldolgozni a színeket rajta. Nem minden színt, de jó néhány ilyenbe belefutottam. Volt, hogy úgy éreztem, hogy konkrétan lejön a bőröm, mire elsatíroztam a színt.

Essence You Rock! ajakfilc:
-Tartós.
-Élénkebb lesz a színe száradás után. Kicsit sajnálom, hogy nem világosabb rózsaszín, mert rajtam nagyon élénk  kb. málnapép színe van. Ezt túl soknak érzem néha, de a kicsit ken, ujjal eldolgoz módszerrel világosabb, de ugyan olyan tartós eredményt lehet elérni.

Innentől meg minden más:

Újból felfedeztem az elf mineral alapozóját és a kis kabukit :-) Az alapozót szeretem, olyan kellemes viselet ebben a párás időben. A kabukit annyira nem szeretem, mert nem pihe-puha, de a célnak megfelel, tök jól bele lehet dolgozni a bőrbe az alapozót. Megtaláltam azt a terméket, ami nem kompatibilis a Sigma F80-as kabukival.

Nagy L'Oreal akció van a Rossmannban jó néhány termékre, 1000 Ft alatt vannak körömlakkok, szemfestékek, szájfények és rúzsok. Nem minden árnyalat, de érdemes megnézni, hátha :-)

Kell nekem Sleek Curacao Paletta! Gyönyörűűűűűűűűű szép!!

Röviden ennyi, de ki kellett írnom magamból:-)

Ne felejtsetek el játszani a nyereményjátékokon!

3 megjegyzés:

  1. Szerintem veszek én is essence bázist. Mindenki jó véleménnyel van róla.

    http://sminkmania.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Tényleg tartós, de ahogy írtam bele lehet futni olyan színekbe, amelyeket nehéz eldolgozni. De ár-érték arányban jó.

    VálaszTörlés