2011. július 19., kedd

Szépségtrend webáruház: első benyomások

Akik, követnek a Facebookon (link oldalt), azok tudják, hogy az egyik webáruház megkeresett együttműködés reményében.
Nekem nagyon fontos, hogy 100%-ban őszinte lehessek veletek, ne kelljen csak pozitív dolgot írni, ha nem úgy gondolom. Meg, az is nagyon fontos, hogy tényleg jó dolgok legyenek, jó áron. Így mielőtt igent mondtam, elnézelődtem az áruház honlapján:  http://www.szepsegtrend.hu/

Először, azokat a márkákat csekkoltam le, amelyek nem számítanak könnyen elérhetőnek nálunk, de én imádom őket.

Urban Decay: ECSETEK!!!!!  Tök jó, szerintem máshol nem is nagyon lehet kapni itthon. 1990 Ft és 3790 Ft között, mindenféle szemrevaló szemre való :-) ecset és nagy púderecset. Mondjuk szemfestéket nem lehet kapni, de az ECSETEK! Ezek egyébként vegánnak számítanak, mert nem tesztelték állatokon és nem is állatszőrből készültek.
Orly körömlakkok és körömápolási szerek, köztük a körömrágás elleni fedőlakk szerűség. (1540 Ft-ba kerülnek a lakkok, a körömápolók 1800 Ft körül.)
Ezekután elkönyveltem egy erős kezdést :-)
Nálam minden kozmetikai webáruházban ALAP! dolog, hogy legyen ArtDeco bázis illatmentes változatban: Van! és olcsóbb, mintha máshol vennénk.
Ezután szerettem volna megnézni, hogy mit tud ez a webáruház, azoknál a márkáknál, amelyek, a "bemegyek akárhová és leveszem a polcról" kategóriába tartoznak. Elvárás, hogy legyenek olyan termékek, amelyeket nem lehet nálunk csak úgy levenni a polcról.
A L'Orealt én nagyon nem szeretem, mert olyan unalmas, olyan semmilyen és drága. De a Studio Secrets line nem az, a  HIP szemfestékek meg egyenesen WOW! Amikor Londonban voltam nem vettem, mert előtte vásároltam be Sleekből, de ezek rajta vannak, a majd ki akarom próbálni listámon. Van Maybelline, van Rimmel.
Meg rengeteg biokozmetikum pl.: Annemarie Börlind, rengeteg professzionális smink és fodrászkellék: Alfaparf, Balmain illetve Kryolan, Ben Nye. Vannak Chanel rúzsok és valahol láttam egy százvalahányezres fodrászollót is. :-)

Itt kezdtem egy kicsit besokallni, annyi márka, annyi termék. Elkezdtem azon,  gondolkodni, hogy mekkora üzlet kellene, hogy mindezt szép, ízléses formában lehessen tálalni. Kellene egy emelet a profiknak, egy a földi halandóknak, vagy inkább két-két emelet.
Ezek voltak az első benyomásaim, de volt/van negatívum is.
Nekem nem tetszik, hogy
-3 oszlopra van tagolva az oldal, mert a középső oszlopban csak két  termék fér el egymás mellett,
-egyes termékeknél lehetne sokkal több árnyalat.

Ennek az egész postnak az lenne a lényege, hogy azért mondtam igent a felkérésre, mert tényleg jónak tartom így elsőre a Szépségtrend webáruházat, illetve, hogy mindenkit megnyugtassak, hogy ha kapok is  tesztelésre bármilyen terméket, 100%-ban  őszinte véleményt fogtok olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése