2011. augusztus 8., hétfő

Cosnova ősz....Essence és Catrice..part 2.

Lassan szeptember van, igaz a ma délutáni időből ítélve nem olyan lassan :-P
Ha másért nem is nagyon, de az új kollekciók miatt lehet szeretni, hogy ősz lesz. (Ezenkívül Glamour napok, iskolakezdés, a szülinapom, az unokaöcsi szülinapja és hasonló jó dolgok is lesznek :-D

Az Essence egy és fél új kollekcióval kényeztet bennünket.
Az I love részben best of az idei limitált kiadásokból, másrészt ízelítő az új állandó termékekből. (tehát ez a fél :-)
Gondolom, láttátok már az I love képeit egy párszor, szemezgettem inkább az új állandó dolgokból....nyálcsorgás: ecsetek, körömlakkok, színváltós szájfények







A teljesen új kollekció az Urban Messages lesz, ami szeptember, október hónapban lesz elérhető a Müllerekben, csakis ott. Ezt nagyon várom már, mert izgalmas termékek, izgalmas színek, RÚZSOK!!! Kell kategória, határozottan!!

Szemhéj színező kréta .... Gyönyörű színek, szerintem tök izgalmas termék, alig várom, hogy a kezeimbe kapjam :-) 699 Ft
 Rúzsok: imádom!! az Essence limitált kiadású rúzsait, bárcsak az állandó cuccok is annyira jók lennének...Én ezt a csomagolást jobban szeretem, mint a hagyományos rúzs formát. Szürke, korall és pink...várós. 599 Ft

Körömlakkok (549 Ft), ebből a világos kék érdekel, mert közelről látszik, hogy kék csillámos.




Ezen kívül lesz parfüm (1999 Ft, remélem jó illata lesz), lesz fényt adó spray (arcra és testre, szerintem egy spray-t sokkal egyszerűbb használni, mint egy olajat 899 Ft). Filces tusok 699 Ft-ért.

3 megjegyzés: