2011. szeptember 27., kedd

Urban Messages cuccokat vettem

Még Pénteken vettem ezeket a cuccokat, a melóhelyi sportnap után, úgy voltam vele, hogy olyan jó volt ez a nap, de még jobb lenne, ha esetleg kapnék Essence Urban Messages cuccokat a Blaha Lujza téri Müllerben... A sors vagy mi keze nem akarta elrontani a napomat, így tudtam venni :-)
Mivel voltam olyan szerencsés, hogy megkaptam a Primőr Kft-től előzetesen a krétákat, így azokat nem "kellett" beszereznem, de a világosabb rúzs és a kék lakk is a kívánságlistámon volt.
Mivel előttem nem sokkal tették ki ezt a trendkiadást, így telt ház volt mindenből.

A kék lakk és a világosabb rúzs :-)
 01 Street Styler: sötétebb, mint ahogy számítottam, de a mikro csillámok és a kékes fény nagyon tetszik.
2 réteg kell, szombaton festettem, mára lepattogott az egyik körmöm hegyéről, de semmilyen alap vagy fedő lakkot nem használtam. Összességében meg vagyok vele elégedve, 599 ft volt, azt hiszem.
 Itt normálisan látszanak a csillámok...


Itt jön a rúzs.
Először is szerintem tök ciki, hogy elvileg el van nevezve, gyakorlatilag meg nincs rajta a név sehol :-P
Másik ciki, hogy nagyon béna a csomagolása. Olcsó hatást kelt és lötyög. 
Nagyon nem tetszik a megjelenése. Nem volt juj, de drága, mert 700 ft volt azt hiszem, de az Essence-től én jobb minőséget szoktam meg csomagolás terén is.
A belbeccsel is van problémám, de igazából ezzel jóval kevesebb. Azt hittem, hogy erősebb színe lesz, meg állagban is másra számítottam, de ha nem lettek volna elképzeléseim, akkor nem lenne bajom a tartalommal azt hiszem. (Valahogy azt vártam, hogy ez majd kárpótol bennünket az 50es évek inspirálta trendkiadás barackos rúzsa helyett, de nem.)
Valahová a rúzs és a szájfény közé tenném a mintát, fényes és nincs juj de erős színe. Viszont eléggé tartós, nem szárít, erős epres rágó illata van. Összességében tetszik a tartalom, mert már 3 napja folyamatosan ezt viselem. :-)


Minta a kezemen.
 Hát, azért ezzel az intenzív szín dologgal azt hiszem lehetne vitatkozni....
 Nem igazán szép:-P
 Minta napfényben
 Minta napfényben, de lehet, hogy vakuval, már nem emlékszem, de így néz ki élőben, igaziból...

Ti vettetek már valamit ebből a trend kiadásból? Vélemények vagy tervek?

5 megjegyzés:

  1. Szép színe van ennek a rúzsnak!:) Olyan természetes.

    VálaszTörlés
  2. Igen tényleg az és elég tartós is :-) A béna csomagolás ellenére eléggé tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Én csak a krétákat várom, ma lehet be is kukkantok a boltba...vagy holnap.

    VálaszTörlés
  4. Én is csak a krétákra vagyok kíváncsi, meg a körömlakkokra :)

    VálaszTörlés
  5. itt írtam a krétákról: http://makeupsminkandstuff.blogspot.com/2011/08/urban-messages-es.html

    Caloz neked mondom, hogy a sötétebb kék nagyon szép :-D

    VálaszTörlés