2011. szeptember 19., hétfő

Vásároltam ezt, azt.....

Először is bocsánat a hosszabb kihagyásért, de egy családi tragédia és egyéb családi problémák, plusz az egyik legjobb barinő külföldre költözése miatt, ha nagyon finoman akarok fogalmazni, akkor is mondhatom, hogy elment az élettől is a kedvem.
Most próbálom magam visszapofozni az élők közé!
Úgy gondoltam, ha már  vásárolok, akkor az már biztosan életjel.....Vásároltam 2 cuccot az Avontól, 2öt az Essence-től....Kijelenthetem, hogy lassan visszatalálok az élet rögös útjára!

Ezek az új kis szerzemények:

Az előző Avon katalógusban volt egy kihagyhatatlan ajánlat: kemény 1200 magyar pénzért adtak egy parfümöt meg egy folyékony szemfestéket!

Scentini: Citrus chill parfőm:-P Mivel, múltkor vagy 10 üres parfümös üvegcsét dobtam ki, így ez most jókor jött. Amúgy is kerestem egy citrusos illatot. Első kifújáskor szinte túl citrusos, de ha ül egy kicsit a bőrön kellemes, édes, de tiszta, citrus illata van.
Supershock Vivid folyékony szemfesték Garnet Flash árnyalatban: Tényleg folyékony!
Essence 50 Irreplaceable körömlakk, Mystic Purple szemfesték.
Essence 50 Irreplaceable körömlakk, fúj de teccik!!! Nude, de közben tonna arany mikroglitter, ami megvadul, ha egy kis fény esik rá. Gyönyörű na!
Kicsit tartottam tőle, hogy szívás lesz, ha csak a  Colour & Go lakkok maradnak, nem merném kijelenteni, hogy minden szín szuper lesz. De, amelyekről olvastam tesztet, vagy próbáltam, azok okie-dokie mind! Ez a kis drágaság 2 rétegben fed, jó folyós (olyan Essie állag, amit én személy szerint durvára szeretek!), egyelőre 2 nap után szépen tart, fedőlakk nélkül.
 Essence mono, amit be kell látnom tök felesleges volt megvenni:-P
Avon Supershock Vivid Garnet Flash árnyalatban.
 Minták: Essence Mystic Purple, Mystic Purple Garnet Flash-en, Garnet Flash.
 Egy kicsit bővebben az Avon Supershock Vivid folyékony szemfestékről.
Ki akartam már régen próbálni, mert szeretem, ha nem kell sokat vesződni a szemfestéssel. Olyan gondtalan nyári dolog az, hogy feldobok egy krémes szemfestéket, szempillaspirál and the end:-P
Ez tényleg folyékony, amin rendesen meglepődtem, valahogy ez a liquid rész nem volt hihető nekem. :-P
Egyébként tök tartós  valamint építhető, és könnyű kezelni! Alap nélkül bírt 5 órát, nem is fixáltam egyéb szemfestékkel, meg sem mozdult, amíg le nem mostam, hosszabb távon egyelőre még nem próbáltam.
Szerintem, csomagolásban nem szép, de felkenve kifejezetten szép, bordós, lilás színe van.
Ilyen kis applikátoros vacak....
 Két fázisú: színtelen folyadék, meg a sűrű pigment rész.
 Összerázva! Itt jön az, ami nem tetszik, hogy az alján ott van a sűrű pigment rész egy része (he-he), amit 2 perces rázogatás után sem sikerült kirázogatni a sarokból....Ez nemtom, hogy milyen hatással lesz később a termékre, de jobb lenne, ha nem lenne ilyen.

Az Irreplaceable a körmeimen....szerintem a hasonló nude színek idén ősszel nagyon "trendik" lesznek.

Jaj elfelejtettem, hogy ajánljatok jó Colour & Go lakkokat! Nektek is hasonlóan megosztott, nem egyértelmű a véleményetek ezekről a lakkokról?

5 megjegyzés:

  1. örülünk az életjelnek,és még milyen szépek! engem az az avonos szemhéjfesték varázsolt el *-*

    VálaszTörlés
  2. A körömlakk nekem is megvan, próbáld ki matt fedőlakkal, úgyis nagyon ütős!

    Minden jót neked, kitartás!

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a supershock krémes szemfesték, baromi szép színe van :)

    (roni)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok a biztató szavakat :-)
    Ki fogom próbálni matt fedőlakkal, biztos jól néz ki.
    Roni: tényleg szép színe van, bár a kis tubusban szerintem inkább érdekes, mint szép :-D Szerencsére a szemhéjon tényleg jól mutat.

    VálaszTörlés