2011. október 29., szombat

Bourjois sminkelésen jártam és Marionnaud Szépség ünnep

Van nekem egy barátnőm a Vivi, aki legalább annyira szereti a szép dolgokat és a szépségápolást, mint én. És imádja az akciókat, mindegy, hogy kuponokról vagy akciós szettekről, vagy sminktanácsadásról van e szó. Ha valamiről lemaradnék, ő biztos felhívja a figyelmemet rá. Kösz Vivi :-) Az ő ötlete volt, hogy menjünk el a Marionnaud Szépség ünnepre, és pont egy Bourjois sminktanácsadásba sikerült belefutnunk. Nagyon szépek lettünk :-) Be kell valljam, hogy nekem csak 2 darab Bourjois sminkcuccom van, két szemfesték és általában nem is nagyon szoktam nézegetni a cuccaikat, nem is tudom miért.
A mai sminkelés viszont meghozta a kedvemet. A sminkes lány teljes nevét elfelejtettem, Nikolettnek hívják és nagyon örülök, hogy teljesen szabad kezet adtam neki, egy szép, csillámos padlizsános-lilás sminket készített nekem, természetes pírral és rózsaszínes szájfénnyel.
Egy-egy ilyen ingyen sminkelés, sminktanácsadás azért nagymértékben a rajtad  használt cuccok eladásának növeléséről is szól, de egy Marionnaud-ban nem érezni a tukmálást, nem úgy mint egy il-makiage "bemutató" után.
Engem akár még meg is lehet győzni. De a szemfesték nagyon hullott, szép volt, de volt csillám a szemem alatt, a szájfény 12 egy tucat volt, a szemcerka ok, de az Avon Supershock inkább, a pirosító szép volt, de olyan színem már van.
Amibe viszont teljesen beleszerettem és biztos, hogy fogok venni, ha végre elfogynak a kibontott darabjaim: Bourjois Volume Glamour Max szempillaspirál! még soha, de soha, de soha az életben nem volt ennyire szép a szempillám, pedig egyébként sem panaszkodhatom olyan nagyon.:-)
Megemelte a pilláimat, szétválasztotta, dúsította és még hosszította is! És nemcsak nekem, hanem Vivi barátnőmnek is, mindketten nagyon meg voltunk elégedve vele,  a másik barátnőnknek is nagyon tetszett, sőt a tesómnak is nagyon tetszett, ő azt mondta, hogy még soha nem volt ennyire szép a szempillám. Szerintem is ez volt a legeslegjobb eddig.

A rózsaszín a "normális", a kék a vízálló. Nikolett elmondta, hogy vízálló szempillaspirált ne használjunk gyakran, mert töredezhet tőle a szempilla. Ez hivatalosan sem legenda tehát!!

Nagyon későn értem haza, így csak ilyen képek vannak, de szerintem látszik a lényeg. Könnyű, hosszú, szétválasztott, dús pillák. IMÁDOM!!!



Ugye milyen szép? Egyszerűen IMÁDOM!! Nem irritálta a szemünket, sem az én kontaktlencsés, sem a Vivi műtött szemét, könnyen le tudtam mosni, nem pergett le és este 10kor ugyanúgy tartotta az ívet, mint amikor a pilláimra került. És mindez csak 2500 forint! És a Marionnaud Szépség ünnep  alatt 20% kedvezmény jár, tehát 2000 ft, még most hétvégén.

Szintén nagyon tetszett az alapozó, amit Nikolett rajtam használt: Bourjois Healthy mix Serum: ez a Healty mix könnyebb, zselés állagú változata. Enyhe, építetten közepes fedése van, míg a Healthy mix inkább erős fedéssel rendelkezik. A Vivire az került, én reménykedtem, hogy rám nem azt keni Nikolett, mert látványra az egyszerűen túl sok volt, a zselés változat nem is ült meg a pórusokban. A Serum is  tartalmazza mindazokat az ápoló összetevőket, amiket a Healthy mix, könnyű textúrája és finom gyümölcsös illata van. Nem hagy ragadós érzést a bőrön. Igazából csak jót tudok mondani róla, illetve annyi negatívumot, hogy ha rajta van már 30-40 perce az arcon sokkal szebb, mint közvetlen felvitel után. Nagyon örültem, hogy kaptam mintát ebből, biztos el fogom használni. Pedig a bbkrémek után már azt hittem, hogy soha többet alapozó!

Kb 5-6 óra viselés után, púdereztem 1szer (L'Oreal púderrel, utálom, többet nem veszek!), átfényesedett, de látszik, hogy nem ül bele  a pórusokba, amit sokkal, de sokkal jobban utálok, mint a csillogást :-P


A Marionnaud Szépség ünnepről olvashattok bővebben itt: http://www.marionnaud.hu/a-szepseg-unnepe?gclid=CITRh9-0jKwCFQEKfAodOCIrow  Az a lényeg, hogy most hétvégén tart még és 20% kedvezmény van a leértékelt cuccokon kívül mindenre, sőt a vásárlók közt nyereményt is sorsolnak:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése