2012. április 29., vasárnap

Kate Moss rúzsai a Rimmelnél

Nekem, személy szerint nem számít ikonnak, élő legendának Kate Moss (túl sok drog, balhé), de azt még én is elismerem, hogy nagyon ott van, ha a londoni divatról van szó. A Rimmellel való együttműködése nem a tavaly évre nyúlik csak vissza, de tavaly jelent meg az üzletek polcain a közös munka első igazán kézzel fogható eredménye, a Kate rúzskollekció. Alapvetően úgy gondolom, hogy ha Kate tervezte, ha nem, nagyon jól átgondolt kollekcióról van szó, amelyben a nude, a halvány rózsaszín, az élénk pink, a piros és a barnás színek is helyet kaptak. Azaz, szerintem borzasztóan jól sikerült összességében és nagyon örültem, amikor, olyan egy hónappal ezelőtt feltűnt, hogy bekerültek a rúzsok a Rimmel állandó kínálatába! Szeretem, hogy egy márka figyel a vásárlókra, mert úgy képzelem, hogy más országokban is csak úgy repültek le a polcokról a rúzsok, ugyanúgy mint nálunk. Én először a 06-os árnyalatot vettem meg, akkor elég sokat kellett érte mászkálnom.
Most nagyon jó akció van a Rossmannokban, -25% minden Rimmel termékre, így a legfrissebb szerzemény (08-as árnyalat) 969 Ft-ba került, olyan 1300 Ft körül van a nem akciós ár.
El kell mondanom, hogy a Rimmel Lastin Finish rúzsai -szerintem- a legjobb drogériás rúzsok. 

Ha jól tudom Kate Moss összesen 12 árnylatot tervezett (nem is, mert összesen 15-öt, ha ebből a képből indulok ki), országonként más és más, hogy mi került az üzletek polcaira. Van ahol ezek: http://cosmetic-candy.com/kate-moss-lipstick-collection-for-rimmel-part-1-lipstick-photos-swatches-and-shades/
Nekem 3 árnyalat van meg: 05, 06 és 08. 


A csomagolás hasonló a normál Lasting Finish rúzsokéhoz, csak színben és a Kate heart szignóban tér el.

05, 06 és 08


05 a halvány pink, 06 a sárgás tónusú elénk pink, 08 a barnás, púderes, nude rózsaszín


05: nem annyira pigmentált, mint a másik kettő, de abszolút hordható, kellemes halvány pink szín.

06: brutálisan pigmentált, sárgás tónusú, kicsit barackos hot pink, nyárra, merészebbeknek, napszemüveg sminkhez tökéletes!

08: rajtam eléggé barnás, de szép nude, nagyon is hordható, csak feldobom és indulok szín.



A rúzsoknak édes, gyümölcsös illatuk van. Nem szárítják az ajkakat, elég tartósnak is mondanám, de jobb, ha nálunk vannak napközben is. Nem ülnek bele a ráncokba, ami szerintem a 06-os árnyalatnál külön nagy szó, mert elég matt és tényleg brutálisan pigmentált szín. A 05 és a 08-as árnyalatokat simán, tükör nélkül is fel lehet dobni, de a 06-osnál a tükör elengedhetetlen, sőt az ajakceruza és a korrektor sem túlzás!
Legjobban, gondolom már rájöttetek, hogy a 06-ost szeretem, főleg azért, mert én egész nyáron napszemüvegben járok, még a kertbe is, így, ha a szememre csak a napszemcsi kerül sminkként, akkor ez a szín magában is tök mutatós :-)

Nektek mi a véleményetek ezekről a rúzsokról? Próbáltátok már? Kedvenc drogériás/nem drogériás rúzs?


7 megjegyzés:

  1. Én is imádom, nekem a 05 és 06 van meg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 06-ost láttam nálad, jól áll neked :-) Ami azért jó, mert neked világos bőröd van és ahhoz is jól mutat, szóval univerzális, merész szín!

      Törlés
  2. nekem is van egy piros:)
    szeretem:)

    VálaszTörlés
  3. A 8-as a kedvencem! :) Amúgy egyetértek, nagyon jó kis rúzsok ezek, nem is tudtam, hogy állandók lettek, tuti lecsapok még pár színre a DMben!

    VálaszTörlés
  4. Én először a 06-osat és a 08-asat vettem meg és leesett az állam. Úgyhogy mindet megvettem végül :) Szuperek!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon jók. Nem tudod esetleg, hogy meddig van ez az akció?

    VálaszTörlés
  6. Imádom a rimmel rúzsokat <3 Kate Mossos rúzsokat nem vettem meg, de ami késik nem múlik :D

    VálaszTörlés