2012. május 6., vasárnap

Catrice Revoltaire cuccokat vettem

Pénteken bementem a Rossmannba, mert eszembe jutott, hogy nagyon tetszett nekem még régebben a Catrice kivont dolgai közül egy szemfesték illetve vattacukor pink körömlakk keresésben vagyok. Persze ezek közül semmit nem vettem, mert amikor megláttam a két cuccot, amit végül megvettem, hát majdnem megállt a szívem olyan gyönyörűségesek! 
A Catrice legújabb limitált kiadása "Revoltaire" névre hallgat és a két legeslegszebb dolog az ombre pirosító, meg a Colour Bomb rúzs. 
A pirosító annyira szép, hogy esküszöm sajnáltam belenyúlni! 
ombre pirosító, rúzs

A halvány highlighter, vanília baracktól, az élénk, majdnem narancsos barackig tart az átmenet. Sok csillámmal.


Halálfej van az inda (vagy mi) rengeteg közepén...



egy réteg ill. többször áthúzva

1 rétegben nagyon viselhető élénk, meleg tónusú barackos pink, többszöri áthúzással élénkebb színt kapunk.

Vékonyan felkenve.....

Az összes szín együtt, a legalja és a legteteje külön.
A pirosítóban lévő csillámok arcon nem zavaróak, viszonylag keményebb az állaga, de ecsettel még így is könnyen fel lehet vinni. Van egy kis egészséges fénye, építhető. 
A csomagolása hasonlít a Catrice mono szemhéjpúderekére, de valahogy túl könnyen nyílik, nem érzem biztonságosnak.
A rúzs, nekem biztos, hogy az egyik kedvencem lesz nyárra, kellemes viselni és hihetetlen szép. Azt írja, hogy matt, de szerintem ez nem az a hulla matt. Szintén építhető, nagyon kellemes a textúrája, nem ül bele a mélyedésekbe, sok matt rúzzsal ellentétben nem "dobja ki" a hibákat még jobban. 
A csomagolása nagyon minőségi, van súlya, szerintem fémből van, vagy nagyon jó műanyagot találtak erre a célra:-D
(Külföldi blogokon olvastam, hogy a rúzsok a kiadás abszolút sztártermékei a kiváló textúrájuk miatt, a másik két szín: nude és piros.)

(Nem találom a blokkot, de összesen 2300-2400 Ft körül fizettem, a rúzs gondolom olcsóbb, mondjuk 1250 Ft a pirosító és 1150 Ft a rúzs.)

Tetszik? Terveztek vmit beszerezni ebből a limitált kiadásból?

10 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚÚÚÚÚ, azt hittem nem is lesz itthon ez a kiadás! Repülök holnap a pirosítóért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, de nagyon örülök neki!
      Nekem ez a 2 dolog tetszett a legjobban, még sosem volt olyan sminkcuccom, amibe nem akartam belenyúlni, mert annyira szép volt, hogy sajnáltam :-D
      Külön öröm, hogy csillámos a pirosító még sincs diszkógömb hatás az arcon, abszolút telitalálat nálam!!!

      Törlés
  2. Uhh ez a pirosító!! Szerelmes lettem!!! *.* :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kaptál tőlem egy díjat: http://sophie-aprodolgok.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam-hogy-mi.html :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira gyönyörű a pirosító *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen jó!
      Reggel, olyan fél 8 körül dobtam fel, este fél hétkor még tökjó színem volt!
      Kedvenc lesz, azt hiszem :-)

      Törlés
  5. Ilyen szép pirosítót én még nem láttam, gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  6. love the lipstick!amazing shade!

    VálaszTörlés
  7. Úgy tetszik ez a rúzs másokon, de nekem szinte biztos nem áll jól :(

    VálaszTörlés