2012. június 10., vasárnap

Lovely: Be a Chameleon körömlakkok

 Szerintem ti is láttátok már, hogy a Lovely kijött vagy 20-25 új színnel mostanában, ami egyrészt tökjó, másrészt kinek van annyi körme? :-)
Megmondom őszintén, hogy ezelőtt a dömping előtt nem próbáltam Lovely lakkot (vagy legalábbis nem emlékszem rá), de (néhány) szín annyira egyedi, hogy muszáj volt kipróbálni.
Az van ráírva, hogy BEA...gondoltam magamban, hogy na akkor ezt!
1es, 2es,3as....nagyon fantáziadús :-D

Napfényben fürödve....

Zöldes-kék, rózsaszín, lila. 1 rétegben fed, foil hatású.

A körömlakkok alatt, a displayen ki van írva, hogy vmi Fluo nevű fedőlakkal más színe lesz a lakkoknak. Nem akartam a fedőlakkot is megvenni, de gondoltam, hogy ha "Fluo", akkor fluoreszkálás, UV,  ilyesmi. Kipróbáltam a Miss Sporty Disco Tech UV fényben fluoreszkáló fedőlakkjával és ilyen lett. Több árnyalattal sötétebb, fémes, foil hatás nélkül.

körmön....Disco Tech-el lefedve...

Hát elég csúnyán lakkoztam, és bele is nyúltam ügyesen, de látszik a lényeg.
Próbáltátok már ezeket a lakkokat?

8 megjegyzés:

  1. Ezeket még nem próbáltam, a Jens Clubból van egy és 2 a Wonder Nails Collection Color Power-ből.
    De ami késik, nem múlik, nagyon szépek ezek is :)

    VálaszTörlés
  2. Így egészen más a leányzó fekvése. :D Nem bírok magammal, próbálgatok, így negyed 11 fele. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úhhúúú, nagyon baba lett! :D

      U.i.: nem akarod kikapcsolni a szóellenőrzést, nagyon rossz... :$

      Törlés
    2. De nagyon jó, hogy szóltál. SOHA nem akartam szóellenőrzést bekapcsolni! Nem is értem mi történt...Köszi!!!!

      Törlés
    3. Nagyon nincs mit, sokan nm is tudnak róla, hogy van, mert ugye a tulajtól nem kér ilyet, de én mindig szólok érte. :)

      Törlés
  3. A fedőlakkal nagyon jók a színük *-* főleg a 2-es és a 3-as tetszik*-*

    VálaszTörlés
  4. Mindig tanulok valamit, megéri beauty blogokat olvasni :)
    Én még nem is hallottam UV-s fedőlakkról :(

    Jó színeket választottál.

    VálaszTörlés
  5. Még nem próbáltam ezeket a lakkokat, a rózsaszínnek nagyon szép színe van! :)

    VálaszTörlés