2012. július 20., péntek

MAC Heavenly creatures: Star wonder MSF

A minap olvastam, hogy Magyarországra nem jön be augusztusban új MAC kollekció, így támadt egy olyan kósza ötletem, hogy hátha akkor a Heavenly Creatures kollekcióból hoztak be annyit, hogy mindenkinek jusson.  Ilyen kis naiv tudok lenni:-)
Én még a kollekció megjelenésének első napján vettem ezt a "kis" szépséget: Star wonder MSF! Jejj!!
Szilvaszín, arany csillámos, fényes sárgás pink.
Szerencsére, annyira pigmentált, hogy barnább bőrön is megállja a helyét pirosítóként, mivel elég fényes és az arany rész meg csillámos, így highlighterként különösen szép. Igazából, attól függ, hogy melyik funkcióra tudjuk használni jobban, hogy éppen milyen lesz a mi saját darabunk. Én meg vagyok elégedve, mert inkább a rózsaszín és a szilva szín dominál az enyémben, ha több arany csillámos rész lenne benne, akkor nem szeretném ennyire. Eléggé porol, így jó egy duo fibre ecsetet használni, ha össze akarjuk keverni a színeket.
Szuper-duper tartós, rengeteg, szép!!
Porzik.

Próbáltam a részeket külön-külön mintázni, arcra való ecsettel lehetetlen ez a küldetés, de ujjal ill. egy pufi szemre való ecsettel lehet.

In action, higlighterként használva. A H & M pufi szemre való ecsetével vittem fel csak a rózsaszínt, csak az arccsont felső részére.

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges, nem mellesleg a sminked is nagyon tetszik hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Na szóval: nagyon jól áll neked ez a szín.

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok...mondjuk idegesít, hogy úgy nézek ki, mintha a nyakam szuper fehér lenne az arcomhoz képest, közben meg pont csak úgy esett a fény...

    VálaszTörlés
  5. Jól áll, a sminked is tetszik :)
    Nekem is ez és a Light Year tetszett a legjobban.

    Az Illustrated kollekciót nem hozzák be ? Mert én erről érdeklődtem és nem tudtak róla.
    A 40 darabos körömlakk kollekció lesz, azt tudom , hogy abból mennyit adnak el az más kérdés :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy tudom, hogy csak szeptemberben lesz új kollekció. A MAC körömlakkokat meg ne bánd, szerintem borzalmasak....

      Törlés
    2. a körömlakkok nem igazán érdekelnek, drága és semmi extra, vagyis eddig nem volt olyan szín amiért odáig lettem volna, igaz volt 2 MAC lakkom, minőségre kb. Moyra de az ára 10X-es a Moyrához viszonyítva. Vagy csak én választottam rossz színeket.

      Törlés
  6. Gyönyörű és a sminked is *.*

    VálaszTörlés