2012. július 4., szerda

MUA: Heaven and Earth paletta

 Egy ideje akartam már egy jó, semleges, természetes színekből álló palettát. A Nakedbe (1!) nem akartam beruházni, mert nem használnám minden nap (lila smink forever!), de mindenképpen kellett egy jó barnás paletta. Hossza kutatás után a Sleek Au naturel ill. a MUA Heaven and Earth paletta volt a final two. Az Au naturel eléggé vegyes értékeléseket kapott, nem is tűnt túl átgondoltnak, vagy nem tudom, de annyira nem tetszett. A Heaven and Earth palettát meg Pixiwooék is szeretik, így gondoltam, akkor ne gondolkodjak már tovább.
A MUA hivatalos webshopjából rendeltem, a paletta 4 font, a szállítás meg 5 font, de annyira jó akcióik vannak, hogy sokszor tulajdonképpen a szállítási díjjal egyenértékű ajándékot kapsz. (Nekem óriási mákkal sikerült akkor rendelni, amikor ingyen Glamour days paletta járt minden rendeléshez.:-)

infó...nem jut még egy gramm sem egy színre!

12 darab, fényes, 5 forintos nagyságú színt kapunk.


Itt látszik, hogy bőven nincs tele a pan.

Alap nélkül, 1 húzással készült minták.
 A paletta 12 darab, fényes, de nem borzasztóan csillámos, főként barna árnyalatot tartalmaz. Van egészen világos, majdnem fehér és van egész sötét csokibarna szín is. Amit hiányolok, az egy matt középbarna ill. egy világos, matt szín. Ami elsőre feltűnt a színeken kívül, az a festékek mennyisége. Jó, hogy pigmentáltak a színek, meg kevés kell belőlük, de kb alig van vmi kis cucc a panek alján, lehet nem így van, de úgy néz ki.
Nagyjából, ezzel ki is merítettem a negatív dolgokat a palettával kapcsolatban. 
Praktikus, bár nem vmi szép a csomagolása, a színek pigmentáltak, nem porolnak, könnyen satírozhatóak. 
A Sleek jó palettáinak a minőségétől tartósságban marad el ez a paletta, olyan 9-10 óra után már fakóbbak a színei. Összességében: nagyon jó kis paletta, hétköznapokra abszolút jól kihasználható, ha sikerül jó akciót kifogni, vagy megy ismerős Londonba, akkor az ára is nagyon jó.
Hétvégén, vagy még pénteken kiírom a nyereményjátékot (blog 2. sülinap), amelynek az egyik nyereménye ez a paletta lesz (mármint egy vadi új, fóliázott, nem az én beleturkált cuccom:-).

5 megjegyzés:

  1. nekem is nagyon tetszik ez a paletta!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van ilyen palettám és szeretem! De tényleg hiányoznak belőle a matt színek!

    VálaszTörlés
  3. Szia! A blogomon ma indítottam egy nyereményjátékot, a figyelmedbe szeretném ajánlani, hátha érdekel. :)

    http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

    A paletta nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színek vannak benne! :)

    VálaszTörlés