2012. augusztus 8., szerda

A kis Frankenstein szörnyecskéim: lakkok!


Még a múlt héten sikerült leamortizálnom az egyik körömet, így nem lakkozhatok, de kárpótlásul megalkodtam az első, majd a második "Franken" lakkomat. Szerintem, olyan kis szépek  lettek  szegények!:-)
Elsőnek rózsaszínt alkottam, nem szöszöltem szemfestékkel, vagy pigmenttel, vagy csillámmal, csak körömlakkokat öntögettem össze. Az elején még számolgattam, hogy 3 csepp ebből, 7 csepp ebből, de utána nagyon belemelegedtem és csak öntögettem, öntögettem.
Még nem neveztem el, de a Strawberry flavoured True Blood komoly esélyes. Az alaplakk az Essence Colour and go egy semmilyen rózsaszín, talán 25 rétegben nem átlátszó lakkja volt, az egyik fele került bele.

Neki, azt hiszem Raine Claude lesz a neve, szintén True Blood inspiráció. A "sarokból" nem tudtam kiszenvedni az alapnak használt világos rózsaszín (vagyis ide került az alaplakk 2. fele)  Essence lakk maradványait, de whatever:-P

Ennyi lakkot használgattam összesen....
Raine Claude: Essence Sun club, Essence Cool and The Gand, Hello Holo, Glisten up!, Holograpich kiadás egyik lakkja, zöld glitteres lakk, Blue addicted, pelyhes fedőlakk, China Glaze Bahamian escape, glitteres lakk.
Strawberry flavoured True Blood: Moyra neon pink, Miami Roller Girl lakk, Fruity lakk, Moyra 43-as holo, Moyra 99, Circus Circus kiadás rózsaszín lakkja.
A rózsaszín állagát nem találtam megfelelőnek, kicsit túl sűrű volt, így egy!! csepp Perfect nails-es körömlakk hígítót adtam hozzá. (Nagyon fontos, hogy a körömlakk hígítóval tényleg cseppenként kell bánni, mert két csepp legtöbbször túl sok és kapunk egy soha meg nem száradó lakkot!)


2 rétegben mindkettő jól fed, hamar száradnak:-)


Nagyon tetszik mindkettő, annyit tanultam, hogy jó olyan lakkokkal dolgozni, amiket ismerünk. Én mindegyik felhasznált lakkról tudtam, hogy mit várhatok tőle, hogy 1 réteg vagy 2 réteg, mennyire gyorsan szárad stb. Gondolom így el lehet kerülni, hogy hiába Frankenelünk, mégis egy nem szeretem lakkot kapunk.

Ti kipróbáltátok már ezt a módszert?

Szolgálati közlemény: újra fogok sorsolni azt hiszem!!!

13 megjegyzés:

  1. Jól néznek ki. A Bule Addicted-et felismertem. ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, kedvet kaptam én is a kutyuláshoz. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, most rám is rám jött a kutyulás, de még várok kicsit :]
    Egyébként tetszenek, ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok!
    Van még egy-két ötletem, szerintem lesz még hasonló bejegyzés:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek! Tegnap én is kotyvasztottam, csak rúzst! :)
    De a körömlakkok sem fogják megúszni. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is szoktam kutyulgatni, de általában nem sikerülnek ilyen jól, mint a tieid! :D

    VálaszTörlés
  8. Annyira szépek lettek *-* főleg a pink tetszik :$

    VálaszTörlés
  9. Szuperek lettek, nagyon szépek, ha ezt a kettőt így árulnák üzletekben valszeg meg is venném őket. :D
    Még nem kevertem eddig, de tervben van. :)

    VálaszTörlés
  10. Ezek nagyon szépek! :))

    VálaszTörlés
  11. Micsoda kis szépségek lettek! A nevük meg külön tetszik, szeretem azt a sorozatot. :)

    VálaszTörlés