2012. november 12., hétfő

Elfogyott...je!

Rám mindig inspirálóan hatottak a hasonló postok, mert olyan jó érzés, hogy amit megvettem, azt tényleg kihasználtam, nemcsak "ült" benne a pénzem. Én is szerettem volna már rég írni valami ilyesmit, de sosem bírtam megőrizgetni az üres tárolókat, na de most. Mondjuk nagyon nehezemre esett rakosgatni az üres izéket, olyan jól esett kidobni végre! :-D
Arclemosóból nekem nincs az a mennyiség, amit ne tudnék lehasználni, ráadásul reggel-este mást használok, így ez a termékcsoport fénysebességgel fogy nálam.
Bioderma Sébium gél lemosó: a kedvenc habzó arclemosóm. Kifejezetten érzékeny, olajos bőrre készült, könnyen lehozza a sminket, friss, nem tolakodó illata van, nem hagy feszülő érzést a bőrön használat után. Most is használom, tényleg csak jót tudok róla mondani. A kiszerelése egyszerű, mondjuk egy kupak nem ártana, mert ugyan forgatással nyílik-záródik, de kupak nélkül nem szívesen vinném magammal.
Terra Naturi uborkás arclemosó hab normál és kevert bőrre: nem igazán szeretem a mindenkinek jó, meg több funkciós, meg több bőrtípusra ajánlott termékeket, de ezt kipróbáltam, mert természetesebb összetevőket tartalmaz meg minden mentes, jó volt, de estére nem szerettem, mert nem hozta le olyan könnyen a sminket. De, ezt is újra venném.
Müller saját márkás arclemosó hab normál és kombinált bőrre: ezt az elején nagyon szerettem, de egy idő után feszült tőle a bőröm. Érzékeny bőrre ezért nem ajánlom, nem is venném újra.

Baviphat paprikás pórusösszehúzó éjszakai pakolás: ezzel elég érdekes viszonyom van, volt. Elkezdtem használni, mert mit veszíthetek alapon, a pórusaimat utálom, de nagyon, sokkal jobban zavarnak, mint a fényes bőr. Szóval, miért ne alapon kipróbáltam. Azt olvastam, úgy mukodik, hogy előbb kicist rosszabb lesz a helyzet, utána lesz csak jobb. Tényleg így van! Olyan 3 hétig rosszabbnak láttam a krátereimet, de aztán elkezdett javulni a helyzet. Persze nem lett jobb drasztikusan, de valamennyivel jobb lett.
Mivel úgy láttam, hogy tudnak ezek a koreaiak valamit, meg egyébként is tök lusta tudok lenni a pakolásokkal, az alvós pakolások meg éjszaka fejtik ki a hatásukat és nem kell velük szöszölni, így gondoltam adok egy 2. esélyt a témának. Már nem tudom miért, de az Etude House pórusösszehúzó alvós pakolása lett az új szerzemény, amit egyszerűen IMÁDOK!!! Egyből látszik a hatása és napközben is látom, hogy jobb a bőröm, ezt újra veszem majd, ha elfogyott. A paprikásnál van jobb, azt nem ajánlom.
Baviphat paprika: ezt nem venném újra, Etude House: ezt újra fogom venni, nagyon jó termék!!
Baviphat barackos all in one arcradír gél: Ezt sokkal jobban szerettem, mint a paprikás pakolást, gyümölcssavas kémiai hámlasztó a kicsike, nagyon cuki, de kevéssé praktikus kiszerelésben. (Az unokaöcsémnek adtam a barackot, azért van netes kép beszúrva.) Hetente egyszer-kétszer használtam, bemasszíroztam a bőrömbe, hagytam egy pár percet pihenni, majd lemostam, babapopsi feeling. Szerettem használni, de annyira nem praktikus a csomagolása és a kanállal belenyúlkálást sem szerettem, így ezt is lecseréltem. Most a Missha D-tox arcradír géljét használom, ami hasonló eredményt hoz, de tisztább, kényelmesebb használni és nincs az a nagyon mű barack illata sem.

Illatokból elhasználtam (meg mást is, csak azokat az üvegeket kidobáltam sajna) az Essence Vampires love illatát illetve egy Mary-Kate és Ashley Olsen NY Chic testpermetet, ami azért jó, mert a testpermetnek is tartós illata van, nagyon szeretem. A Mary-Kate és Ashley illat nálam mindig kötelező darab, így abból most is van egy.
Az Avon kék hajvégápoló szérumot nem venném újra, csak azért, mert a zöld kupakos sokkal jobb, hajvégekre használom, bár most szilikonmentes sampont használok, nem érzem szentségtörésnek az egyéb hajápolók használatát, hiszen nálam, az alapvető cél a fejbőr egészsége volt, az, hogy levegőzzön a fejbőröm, a hajvégápolók meg még véletlenül sem érintkeznek a fejbőrömmel.
Sikerült elhasználni megint egy garnitúrát az Avon Foot works termékcsaládjából, a legjobban a triple duty frissítő, illatosító, hidratáló krémet ill. a paraffinos maszkot szeretem, ha elfogynak mindig újra veszem.
Elfogyott két sminkcucc is: az Essence-Urban Messages rúzs ill, egy ecsetes korrektor, az elsőt újra venném, ha lehetne még kapni, jól hidratált és szép színe is volt, az ecsetes korrektor felejtős kategória nálam mostanság, mert nem tudom sosem normálisan eldolgozni, vagy túl sok jön ki, vagy túl kevés... brrrr!!

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem kombinált a bőröm (akad még néha 1-2 pattanás és mitesszerek mindig), nyáron T-vonal nagyon fényes, egyéb arcfelületem normál, télen a T-vonal kissé fényes az arcom normál ha nagyon hideg van enyhén száraz (olyankor a T-vonal normál). Nekem ez a Bioderma lemosó télre nem jó, átmegy a bőröm szárazba ha naponta használom (főleg ha 2x) alig bírtam elfogyasztani... a végén már nagyon untam az illatát is. Nekem az Avene (zöld flakonos) lemosója sokkal jobban bejött (az adagolója is jobb és kevesebbet is lehet belőle nyomni). Attól éreztem a legtisztábbnak a bőröm, de télen azt is naponta csak 1x alkalmazom h. ne szárítson. Egy Missha mintát alkalmaztam a héten, nagyon tetszik. Super Aqua Oxygen Micro Visible Deep Cleanser, ez habbá lesz a bőrön magától (száraz bőrre kell kenni) végigsimogatni a bőrön majd lemosni. Tökéletes tisztítás, finom illat, kellemes hab. Csak az ára elég borsos... de ha elfogy az Avene szerintem megveszem majd jövőre. Az Avene nagyon gazdaságos, bár a Bioderma sem fogyott gyorsan. A Biodermát egyszer alkalmaztam lábborotváláshoz, meglepően jó volt. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem is használom a Biodermát 2szer naponta, mert szerintem úgy télen szárítana....reggel vmi könnyebbet szoktam pl Terra Naturi
      az Avene és a Missha Super aqua megkukkantom, mert tök hasonló bőrünk van szerintem

      Törlés
  2. Nekem a Bioderma nyáron is sok volt 2x naponta, 1x alkalmaztam, de a végén már úgy fogyott el h. nem is minden nap azt fogyasztottam. Az Avene után nagyon matt a bőröm. Maga a lemosó olyan érzetet kelt, mintha szappannal mosnék arcot, de nincs benne, szappanmentes (ráírták). Van persze sokféle Avene lemosó... szerintem megérnek egy próbát. Missha Super Aquanak is van más lemosója, van egy frissítő is, abból is van mintám, de összevissza nem akarok magamra kenni azért dolgokat, eljön az idő neki is.:-) Ma érkezett egy lemosóolajam Koreából 25ml-s mini kiszerelés, ezt is vártam, mert problémás bőrre van.

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem az Etude House-ot, ugye Beja:-)

    VálaszTörlés
  4. A Baviphat barackos all in one arcradírt tervezem beszerezni ! :)

    VálaszTörlés