2012. december 4., kedd

Catrice SpectaculART vásárlás

 Egy ideje már lehet kapni a Catrice specaculART kiadását és muszáj volt vennem a szemfestékekből, mert, amikor először megláttam a promo képeket, akkor már tudtam, hogy ezek csodaszépek lesznek. 
És tényleg, csodásak, fényesek, puhák, pigmentáltak ... állagra hasonlóak a Sleek legjobban sikerült színeire, meg egyébként is, nagyon hasonlóak minden téren.

Meseszép!!
 1249 ft per darab, a két szürke nekem túl egyforma volt, meg egyébként sem nagyon használok szürkét.

minta: zöldes óarany és egészen világos, fényes barack
 Nézegettem a kollekciót, de a rúzsok sajnos pigmenthiányban rávertek minden átlátszó szájfényre, amit valaha próbáltam, sajnos felejtős mindhárom "szín". A körömlakkok nekem túl átlagosak voltak illetve a tincses műszempillát nem használnám eleget, de a maga 1249 forintos árával nem tűnt rossz vételnek.
Végül még a glitteres fedőlakkba (949 ft) ruháztam be, bár ne tettem volna! Az üvegben tök izgalmasan néz ki, nagyobb arany sokszög glitterek és kicsi arany csillámok keveréke. Felkenve nekem a sokszög glitter inkább tűnik ezüstnek, mint aranynak, ezen kívül nagyon folyós az állaga, plusz egy átlag körömlakknál jóval büdösebb is. Szóval fúij! Ha már megvettem, akkor használni fogom, de van ennél sokkal, de sokkal jobb ezüst glitteres lakk....

Üvegben izgi...

Mintában már kevésbé ....tudnám hol a margarétám???
 Ahogy írtam, ha már megvan, használom, de szerintem ebben a maniban tök észrevehetetlen, szóval whatever...
 Orly Oui és Orly Rage, ez a Catrice glitterses lakk meg a kínainál 110 forintért vásárolt kis üveges glitter, ami egy gyönyörűséges csoda, lila, zöld, arany, rózsaszín és a szivárvány minden színében játszik, jej!!

4 megjegyzés:

  1. Pont ma néztem meg végre élőben a kollekciót, én a legsötétebb lakkot vettem meg, a szemhéjfestékeket meg sem mertem nézni, mert nagyon tetszettek, de tudtam, hogy ennyi pénzt nem akarok értük kiadni. Szemeztem még a filces tussal, de miután 3-4 perc száradás után egy mozdulattal fekete pacát varázsoltam a kezemre, lemondtam róla. Egyébként meglepett, hogy mennyire "nempigmentáltak" a rúzsok, a legsötétebbet próbáltam a kézfejemen, és azt hittem először, hogy valaki az ajakápolós szájára kente a tesztert, azért van (azaz nincs) ilyen színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a rúzsoknak szó szerint semmi színük nincs :-(
      és igen, drogériás szemfesték monoért elég durva az ára, de most úgy vagyok vele, hogy megérdemeltem az egész éves szívás után :-)

      Törlés
  2. De szép színek, kíváncsi vagyok már milyenek élőben. :)

    VálaszTörlés