2013. január 30., szerda

Barcelona shopping: Primark, Inglot, Benefit

 Az előző Barcelona postban írtam, hogy csak kézipoggyász, meg low budget, így nem nagyon volt óriási költekezés, meg tonna vásárlás.
Egy Sephorába bementem a La Rambla tetején, kicsit csalódás volt, persze NARS, meg Benefit, meg Too Faced és hasonló nyalánkságok, de valahogy nem volt guszta. Mármint a teszterek úgy néztek ki, mint nálunk a leárazások legvégén a maradék cucc. :-(
A Diagonal Mar bevásárló központban lévő Primark be volt célozva már itthon, így oda muszáj volt elmenni, de mivel az utolsó napon este hétkor kezdtük meg a nézelődést, így ez a kirándulás is hülyéskedésbe, mindenféle béna cucc felpróbálásába csapott át, meg tényleg nem volt már hely a kézipoggyászba. Vettem egy szuperszép, szerelem volt az első látásra könnyű, tavaszi sálat, 3-4 euro volt.  Vettem egy pöttyös, sötétkék, pakolós táskát, muszáj táskát venni, ha külföldön vagyok, már hagyomány nálam, ez tizenvalahány euro volt. Az utolsó darab, amit még el kellett hozni egy kis műbőr, fűzős cipő....Legyen már tavasz! Hordani szeretném, holnap!!!
 A Sephorában nem vettem semmit, és nem tudom hogyan, de sikerült megoldani, hogy egy darab Kiko üzlet sem került az utamba. A Diagonal Marban van Inglot, így azt legalább láttam, megtapogattam, kipróbálgattam. Nagyon jó cuccaik vannak! És olcsóbb, mint a MAC. Majdnem mindenről sikerült magam lebeszélni, bár az ombre szemfestékekért vérzett a kicsi szívem, csak egy pirosítót hoztam haza, ez vagy 11 vagy 15 euro volt.
 Itthon azon gondolkodtam, hogy mennyire jó lenne valamilyen kis szettet beszerezni vagy Benefit, vagy Too Faced, vagy ami tetszik. Már Barcelonába menet beleszerelmesedtem a repülőn(!) árult Benefit Cabana glama szettjébe. Pont valami ilyenre vágytam! Sok terméket kipróbálhatok, cuki csomagolás, jó ár!
A makeup kitben van: 
Hoola bronzer (4 gramm, pont, amennyi az Inglot pirosító),
Posietint- arcra és ajkakra (2,5 ml, viszonyításként az Essence Stay on szájfényei 4 ml-esek), 
3 szemfesték- egy barack, egy világosbarna és egy sötétebb, csillogó barna (összesen 3,5 gr, egy MAC szemfesték 1,5 gramm)
Some Kind-a Gorgeus alapozószerűség, medium árnyalatban.
Nagyon örülök, hogy megvettem. Egy termék áráért kaptam egy olyan szettet, amivel egy teljes makeupot el lehet készíteni. 29 euro volt.
 Egyébként a  Naked paletták tizenvalahány euroval olcsóbbak a repülőn a Sephorához viszonyítva...haha:-)

4 megjegyzés:



  1. Tetszetős darabok :)
    A Benefit termékekről kíváncsi vagyok a véleményedre :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor én utoljára Barcelonában voltam olyan jól megoldottam a vásárlást, hogy egy ilyen üzletbe sem mentem be. :D A mai napig bánom. :(
    De biztos csodálatos volt a város, mint mindig. ;)
    Az utazásról kis élménybeszámolót írsz majd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet, hogy tudok majd írni beszámolót, a kicsit jobban érzem magam...
      A vásárlás: A Kikot én is nagyon bánom, főleg úgy, hogy elvileg több üzletük is van Barcelona szerte, nem is értem, hogy nem sikerült egyet sem látni!
      A város: Gaudi nagyon tudott valamit, a Szent Család templom annyira szép, hogy igazából be sem lehet fogadni annyi részlete van, gyönyörű, szépséges, tökéletes. Ha valamit haza hozhattam volna, az a tengerpart, meg az időjárás. Nincs kemény tél, a tengerpart meg mesés!!!

      Törlés