2013. február 18., hétfő

Justin Biebers girl smink ... ahogy én képzelem


Őszintén megmondom, hogy nekem már a kezdet kezdetétől tetszett az Essence Justin Bieber együttműködés, ennek fő oka az volt, hogy a cég lehetőséget biztosít néhány igazán szerencsés rajongónak, hogy találkozzanak a gyerekkel. Nekem ez olyan jó cselekedet, ami a világban a jó oldalára billenti a dolgokat:-)
Az előző postomban már írtam, hogy hol lehet jegyeket nyerni: Viva tv, Music Fm és az Essence oldalán.  Ráadás, hogy néhány blogger is megpályázta a lehetőséget, hogy a birminghami koncertre eljusson és ott végigkísérje a nyerteseket, videó forgatáson stb. vegyen részt. Réka, a Primőr Kft. Essence márkafelelőse azt írta, hogy ezért nem kell mást tenni, mint megalkotni egy Justin Bieber's Girl sminket.
Én rögtön elkezdtem magam elé pakolgatni az Essence cuccaimat, nekiálltam agyalni, hogy milyen az a Justin Bieber's girl smink...
Végül 3 szempontból is megközelítettem a dolgot, miután egy kicsit játszottam a szavakkal.

1. Justin Bieber's girls: Justin háttértáncosai terveznek egy csajos estét, valahol New Yorkban, minden a csillogásról és az ereszd el a hajam buliról szól. A sminket úgy alkottam meg, hogy a tartósság érdekében rétegekkel dolgoztam, az arany krémes szemfestékre jött a por állagú, erre jött a Colour arts bázis, ami színtelenre szárad, ebbe nyomkodtam bele az arany pigmentet. A fekete folyékony tust megerősítettem fekete szemcerkával és szájceruzával alapoztam a piros rúzsnak.
Minden Essence! Néhányat kiemelek: a Circus, circus trendkiadás krémes arany szemfestéke, highlightere, matt bronzer, a Legends of the Sky trendkiadás gyönyörű narancsos pirosító, Colour Arts szemhélybázis, az új Stays no matter what szemcerka barna színben, pigment: Studio 54, Pure Skin anti-spot alapozó, Stay all day korrektor (ez utóbbi kettő új felfedezés nálam, nagyon szeretem mindkettőt!!)
Klasszikus piros ajkak, a szemen meg rengeteg, rengeteg, rengeteg arany!!! Sötét szemöldök, pici cicás tus.
2. Justin Bieber lányok, vagyis a fanok, ők azok, akik tudják, hogy mi Justin kedvenc színe (lila), ők fognak az első sorban ájulásig ugrálni, sikítani, ők azok, akik az összes dal szövegét úgy fújják "kívülről", mintha az életük múlna rajta és ők azok, akik most pályáznak a jegyekért és a személyes találkozás lehetőségéért. Fúú, emlékszem, hogy, amikor én rajongtam (Depeche Mode), már a koncert előtti napon megkezdtük a készülődést, bár a fekete szemcerkát, azért nem egy nagy művészet kihegyezni....
Lila, lila, lila, szemcerka, zselés tus, szemfestékek, az egyszerűség kedvéért arcra és ajkakra is használható pirosító-szájfény. Fix and matte porpúder....úgy örülök, hogy lesz ebből kompakt verzió, már láttam is néhány helyen!!
Itt bronzer nélkül dolgoztam és kihúztam zselés tussal a vízvonalamat is. Mindkettő a nem nagyon szokott előfordulni nálam kategória, de koncertre, leugrálni ez való. A 2. képen az elsősorban állok és bámulom ... :-D
3. Na, ezen filóztam, hogy lesz e olyan ember, akit esetleg megbántok vele, de muszáj volt megcsinálni, mert annyira adta magát. Sorry! Justine Bieber aka Justin Bieber is a girl! Sorry!!!
Elképzelem, hogy Justine nagyon fiatalon kezdte és 15 évesen világsztár lett, most 18 éves és miután túl van egy nagyon csúnya, a világsajtó szeme előtt zajló szakításon, köti a lemezszerződése szegény összetört szívét, lázadna és menekülne mindenki szeme elől, de nem lehet ... :-( (Tragikus hősnő :-)
Justine Bieber 2. albumának lemezborítója ihlette ezt az összevissza, harmóniát nélkülöző sminket, amiben a blue dominál: I'm feelin' blue ... ez lenne az egyik dal címe, talán.
Menekül a világ elől, szegény Justine!
Angry and blue!
Én, nagyon jól szórakoztam a sminkek elkészítése közben (bár, kreáltam egy tragikát, de most ez jött ki :-), remélem, a nyertesek is hasonlóan jól fogják magukat érezni!!!

6 megjegyzés:

  1. Talán a 2. tetszik legjobban! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    A te munkád, meg ötleteid, és fotóid(!) tetszenek a JB játékot kiposztoló bloggerina munkái között:-) Nekem a 3. jön be igazán, mert egyáltalában nem hétköznapi és ötletes, bár a sztorit nem igazán értem:-)
    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      A történet valami olyasmi lenne, hogy Justine Bieber (aki lány ugye :-) pont a 2. albumának elkészítése előtt szakított a pasijával, vagy inkább a pasija vele (mondjuk Louis 1D), ezért kicsit szomorú, kicsit el akarna rejtőzni a kíváncsi szemek elől, de nem tud, mert nem lehet. A lemezborító ezt az érzést közvetíti, innen az inspiráció.
      Remélem, így már érthetőbb, de ha nem, az sem baj, kicsit elvoltam már fáradva tegnap este :-D

      Törlés
  3. Az első és a második tetszik a legjobban. Nagyon szép sminkeket készítettél. :)

    VálaszTörlés
  4. Elíz és Ági: köszi lányok, a lila abszolút olyan, amit hétköznap is tök szívesen viselnék.
    Ancsa: köszi, az első jó bulismink szerintem, azzal is simán kimennék az utcára :-)

    VálaszTörlés