2013. május 2., csütörtök

Áprilisi szeret, nem szeret

 Elröppent az április, szinte észrevétlenül. Nem tudom miért, de az irtózatosan hosszú március után, az április tovatűnt, mint egy tiszavirág....Ok, elég a blablából, jöjjön a biznisz! Öt termék kiemelkedett a többi közül, mert ezeket tényleg minden nap használtam, illetve teljesen meg vagyok az egyikért veszve. :-)
 Manhattan X-treme last lipliner: Már a Manhattan csomagos postban is azt írtam, hogy a lila szájcerkát szemcerkának fogom használni, és így is tettem. Tökéletes! Tartós, de amíg meg nem szárad satírozható, jó a színe, nem kell hegyezni és nem kellett érte még fizetni sem :-D Nagyon-nagyon szeretem!
Terra Naturi- Vadrózsás szemránckrém: Ezt, a lenti nem szeretem termék miatt muszáj volt beszerezni. Már az első használat után belopta magát a szívembe, olyan érzés, mintha folyékony selymet kenegetnék. Az, hogy minden mentes és vegán nagy plusz.
 Essence- All about matt! Fixing kompakt púder: Nem a por állagú fixáló púder kompakt változata! Nem hagyja azt a szilikonos érzést a bőrön, mint a por állagú előd. Viszont hasonlóan jól mattít, könnyebb kezelni, nagyon táskabarát kialakítása van.
 Missha faszenes konjac szivacs: A reggeli arcápolás kimaradhatatlan részévé vált nálam. Érdekes érzés használni, de az egészen enyhe radírozó hatása frissítően hat rám a fáradt hajnalokon. Jól előkészíti a bőrt a sminkeléshez, én önmagában, megnedvesítve használom. Este a sminket önmagában nem hozza le, de valamilyen habzó arcelmosóval kiegészítve azzal is elbánik. Mondjuk, nem fogom a Misshát újra venni, hanem elmegyek majd a herbaházba és ott fogom megvenni a következő konjac szivacsomat.
 China Glaze-Prizm körömlakk: Teljesen bele vagyok zúgva ebbe a lakkba. Egyrészt, mert Barcelonát juttatja eszembe, másrészt meg egyszerűen rohadt szép!!! Az én kis Barcelona lakkom, a Güell Park, Gaudi építészete....IMÁDOM!!! Nem tudok betelni vele olyan szép, nem tudom, hogy van e egyáltalán valamilyen alapszíne, mert annyi csillám van benne, hogy lehetetlen megmondani. Vannak az ezüst-kékes mikrocsillámok, az ezüst-kékes nagyobbacska glitterek és a színek glitterek. 2 rétegben már nem látszik alatta a köröm. Tartós. Az sem tántorít el az én kis Barcelona lakkomtól, hogy még életemben nem volt olyan lakkom, amit ennyire, de ennyire nehéz lett volna lemosni.
Yankee Candle tartok: a Garden Sweet Pea egy gyönyörű illat, a tavaszi kert illata. A kedvenc!
 A nem szépségápolással kapcsolatos kedvencek: TAVASZ VAN!!! Majdnem nyár! Szerintem, annyira hosszúra nyúlt a tél, hogy még a legőrültebb tél rajongók is várták már a jobb időt, én meg már alig vonszoltam magamat márciusban, így, amikor áprilissal megjött a jó idő is, nem bírtam nem örülni a napfényes reggeleknek. Végre, végre, végre!!!


A végére hagytam a nem szeretem terméket, emiatt kellett szemránckrémet vennem. Fúj, de utálom! Soha többet nem veszem meg! Essence- Pureskin Anti-spot wash gel: habzó arclemosót, pattanások és mitesszerek ellen. Április egy részében borzasztóan száraz volt az arcbőröm, iszonyatosan hámlott, rettenetesen viszketett. Sokat törtem a fejem, hogy mit változtattam az arcápolási rutinomon és nem értettem, mert terméket nem váltottam, szóval eléggé WTF? volt a helyzet. Aztán, megvilágosodtam! Azt volt a baj, hogy amíg nem kezdtem el a konjac szivacsot magában használni, addig ezt a vacakot használtam reggel és este is. Borzasztóan, rettenetesen szárít és vízhiányos lesz tőle a bőr, én meg az igazán pattanásos arcú embereket is óva intem ettől a terméktől, mert a pattanásos bőrnek is jobbat tesz a hidratálás, mint az, hogy darabokban esik le a fejünk. A szemkörnyékemmel különösen csúnyán elbánt ez a vacak, szerencsére a Terra Naturi cucc azóta rendbe hozta a helyzetet, de tényleg, soha többet!!

2 megjegyzés: