2013. május 12., vasárnap

OPI, Anny, Lovely

Nagyon megszerettem a homok hatású, különleges textúrával rendelkező körömlakkokat. A 3 legnépszerűbb, legkönnyebben hozzáférhető változatról szeretnék most nektek írni egy kis "összehasonlító elemzést".
Örülök, hogy az OPI végre!! könnyen hozzáférhetőnek számít nálunk is! Nekem, a Get your number volt az első liquid sand lakkom. Gyönyörűséges, szépséges. Én 2 rétegben szoktam használni, a zselés állaga miatt elférne a 3. réteg a teljes fedéshez, de én szeretem, ha érvényesül az állaga is. Középkék, rengeteg holo glitterrel, az ára olyan 2000 és 3000 forint közt van, de ezért 15 ml-ert kapunk. Jól terül és meglepően könnyű lemosni, egy álom vele dolgozni. Gyorsan szárad és tartós is.
Az Anny After dinner show volt a 2. liquid sand lakkom. Vérlázítóan drága, 1500 forint és csak 6 ml. Ráadásul, mivel elég nehezen terül, sűrű az állaga, valahogy úgy érzem, hogy egy lakkozáskor rengeteget használok belőle, plusz a kicsi ecset miatt sokszor kell újratölteni, így lehet hülye vagyok, de szerintem túl gyorsan fogy. Viszont egy közepes rétegben fed, gyorsan szárad, tartós. A színe mesés, néha szürkéskék, néha zöldeskék, ezüst glitteres. 
A Lovely Baltic Sand Nr. 1 árban egyszerűen verhetetlen, 650 forint, az OPI Jinx lakkjának hasonmása. Korallos-narancsos, arany fénnyel. Ezt még nem próbáltam manikűrben, de a margarétán jól terült, normális sebességgel száradt, 2 rétegben jól fedett.
A végeredményt tekintve, az Anny felülete volt a legérdesebb, ezt én már egy kicsit túlzásnak is éreztem, főleg a körömvégeken, a Lovely és az OPI nagyon hasonlóak, a Lovely egy hajszállal simább. Az Anny állagával nem voltam megelégedve, a kicsi ecset és a kényelmetlen kupak miatt, nekem kínszenvedés volt vele dolgozni, egy köröm kilakkozásához legalább kétszer kellett az üvegbe nyúlnom, pedig rövidek a körmeim. A Lovely ecset és kupak kialakítása kényelmes, így ha a kékre vágytok inkább a Lovely Nr. 3. Az OPI gyönyörű, de az ára elég húzós. Így, az ár-érték arányt is figyelve, a sorrend nálam:  Lovely, OPI, Anny....Remélem, a Lovely szeretne még  több árnyalattal meglepni bennünket!!
Anny 690 After dinner show
OPI Get your number
Lovely Baltic Sand Nr. 1
Mani

12 megjegyzés:

  1. Villámgyors volt a Lovely ezekkel a lakkokkal, olcsó, sok helyen megvásárolható, reméljük lesznek még további árnyalatok :)

    VálaszTörlés
  2. az Opis kék nekem is szerelmem, bár a Mariah kollekció pirosa is, úgyhogy a mini változat számomra egész jó megoldás volt. Lovely lakkokkal élőben még nem találkoztam, mindenhol lerabolt állvány fogadott. de nem adom fel, mert a kék és a narancs is szimpatikus. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én az újpest központban lévő rossmannban vettem a Lovelyt...nekem a sárga is izgatja a fantáziám...

      Törlés
  3. Igaz, én csak az OPI-t és a Lovely-t teszteltem, de nagyon örülnék, ha lenne még pár árnyalat az olcsóbb verziónál is! :)

    VálaszTörlés
  4. a Lovely változata tényleg jó,,,,kellene még lila, rózsaszín, egy igazi pink, meg ... és... :-D

    VálaszTörlés
  5. vettem egy kééék lávlit, hát most épp megdelejezve nézegetem. brutálisan szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) én kicsit sajnálom, hogy az annyt vettem meg és nem a lovely kéket... tökéletes hasonmások

      Törlés
    2. amikor láttam Edinánál akkor nagy kő esett le a szívemről. nézegettem én az anny lakkokat, de úgy döntöttem, hogy ez sajnos nem fér bele most. néha úgy érzem, hogy a türelem tényleg rózsát terem, vagy legalábbis olcsóbb lakkot. :D

      Törlés
  6. Az Anny tetszik a legjobban a háromból!

    VálaszTörlés