2013. május 1., szerda

Yves Rocher-ban (ben?) jártam, zöld táskát találtam

Pénteken shop till you drop napot tartottam, az egyik Yves Rocher üzletbe is beszaladtam, főleg azért, mert ki akartam váltani a törzsvásárlói kártyát. De, egy pár nagyon bió cucc is velem jött...
Megvettem a jojobás samponhoz a jojobás, szilikonmentes balzsamot, amit első sorban nagyon száraz és szöszös hajhoz ajánlanak, nekem pont ilyenem van. Eddig egyszer használtam, tetszik, hogy egészen sűrű állaga van és nagyon jó az illata. A jojobás sampon egyébként szuper, krémes, jól habzik, nem nehezíti el és nem lesz tőle hamarabb zsíros a hajam.
Argán olajos tusfürdő, aminek nincs kifejezetten jó illata, inkább olyan gyógynövényes, édes .... nem tudom, de engem a köhögés elleni szirupra emlékeztet kicsit :-) Jól hidratál, és ennél nem is kell több.
Megvettem életem első alumínium só mentes golyós dezodorját, erről rengeteg eltérő véleményt olvastam, így elsőre biztosan nem egy tizenvalahány órás munkanapon fogom kipróbálni. Az illatáról azt tudom mondani, hogy erős és hmm... érdekes :-P
Sikerült a törzsvásárlói kártyát is kiváltanom. Örültem, hogy rögtön kaptam egy környezetbarát kis zöld táskát ajándékba, végre lesz megint egy normális méretű, pakolós kis tatyim, amit magammal tudok hordani.
A táska mellé kaptam egy kis csomagot, amit összesen 8 db termékmintát tartalmazott, főleg arcápolási termékekkel, de volt benne "zsírlerakódást gátló zselé" és parfüm minta is. A csomagban a minták mellett volt egy füzet is, amely leírja, hogyan működik a törzsvásárlói program.
Szeretem, ha egy üzletnek normális, jól kihasználható törzsvásárlói programja van. Nem olyan béna, mint a rossmannak....

És kaptam még egy szépségkártyát is, aminek a másik oldalán egy olyan kupon van: ajándék szempillaspirál az első vásárláskor. Szupi!! :-)

2 megjegyzés: