2013. július 10., szerda

Kedvencek: Top 5 nyári rúzsok

Az év minden évszakában a rúzsokat preferálom, a nyári hónapokban imádom a feltűnőbb, élénk színeket. Napszemüvegsmink!!! Összegyűjtöttem azokat a rúzsokat, amelyeket szívesen használok mostanában.
YSL Fuchsia: Kékes sötét rózsaszín, szuper szép csomagolás, krémes textúra, hidratál, tartós. Én kemény 2000 forintért vettem a Müller outletben, annyit bőven megér, de 8-9e forintot nem adnék ki érte, mert annyival nem jobb, mint amennyibe többe kerül.
Rimmel Kate matt 102: Rózsaszín, matt elvileg, de van egy kis fénye és eszméletlen finom gyümölcsös illata. A Rimmel rúzsok szerintem abszolút ott vannak a legjobbak között, a Kate rúzsok is folytatják a hagyományt, nem is lehet semmibe belekötni. Az áruk is teljesen elfogadható, általában olyan 1300 forint körül lehet őket lőni.
Catrice Colour bomb: Tavaly nyáron a legtutibb drogériás cucc volt, kötelező darab. Annyira jó!!! Nagyon örülök, hogy sikerült megvennem.  Eléggé sajnálom, hogy a Catrice állandó kínálatában nincs ez a szín, mert szerintem, ez mindig kötelező darab lesz. A Rimmelnek van egy hasonló színű és állagú Kate rúzsa, ha valaki lemaradt volna.
Maybelline Coral tonic: Ez volt az első élénk színű rúzsom, minden nyáron előveszem. Egy frappé megivását nagyobb károk nélkül kibírja, hidratál, szép fénye van, építhető. A csomagolását én utálom, de ez a legnagyobb baja.
Essence Sending you kisses: Már írtam róla, annak idején azért szereztem be, mert a MAC Speak louder rúzs hasonmása. A felvitelével nekem meggyűlik a bajom, csak úgy tudom használni, ha egy szájfény applikátort tisztára törlök és azzal viszem fel. Annyira sajnálom, hogy a márka állandó kínálatában nincs értékelhető rúzs 1-2 kivételtől eltekintve.




YSL, Rimmel, Catrice, Maybelline, Essence


6 megjegyzés:

  1. A YSL és a Rimmel tetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudnám lecsökkenteni csak kettőre:-) mind az 5 abszolút kedvenc!

      Törlés
  2. Nagyon szép mind, imádom az erősen pigmentált rúzsokat! :)))

    VálaszTörlés

  3. Jó színek, tetszenek:)
    A Rimmel rúzsból nekem is megvan ez és nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      A Rimmel rúzsok annyira, de annyira jók!!! Az árukhoz képest meg főleg!

      Törlés