2013. július 11., csütörtök

Max Factor Wild kollekció

Nemcsak rúzsokban, de szemhéjpúderekben is szeretem a vadabb színeket. Kilóra meg lehet venni, egy-egy vadabb, szuperpigmentált szemfestékkel! Mindig nagyon tudok örülni, ha egy általam kedvelt és jónak tartott márka kilép a komfortzónájából és bevállal egy kicsit őrültebb kollekciót.
A Max Factor most pont ezt tette, a július közepétől üzletekbe kerülő Wild kollekcióval. 
Lesz egy Wild mega volume szuperdúsító szempillaspirál, valószínűleg jó lesz, mert a Max Factor spirálok szinte mindig jók.  2499 forintba fog kerülni, ami egy Max Factor szempillaspirálhoz képest elég barátságos ár szerintem.
A csomagolás is nagyon funky!
Lesz 6 (arany, lime, karamell, világoskék, ezüst, zöld) árnyalatban Wild szemcerka, amiről azt írják, hogy 2 in 1, lehet normál szemcerkaként ill. teljes szemhéjra is használni. "Gél hatású" formulája és kis duci külseje lesz. Hááát....engem ez, annyira nem hoz lázba, mert nem igazán szeretem a 2 in 1 cuccokat, az előző ilyen Max Factoros cuccban csalódtam és a színekért sem vagyok megőrülve. 2899 forintba fog fájni annak, aki beleszeret valamelyikbe, ezek csak a dupla (Colour effect) állvánnyal rendelkező üzletekben lesznek.
Itt találtok színmintákat a cerkákhoz: http://www.beautynl.nl/2013/06/29/nieuw-max-factor-wild-shadow-pots-en-wild-shadow-pencils/
Nálunk ezek a színek lesznek majd: 05 caramel rage, 20 untamed pink, 25 savage silver, 35 bold sapphire, 40 brazen gold, 45 blue ice fury
kép innen: http://www.etcllymlrs.com/

Amiért, viszont meg vagyok vadulva (ha-ha), az a szépséges szemfesték kínálat!
Előzetes képen ilyenek:
kép innen: http://www.beautyalmanac.com/Max-Factor-Wild-Shadow-Pots/13673

 Élőben meg ilyenek:
kép innen: http://www.etcllymlrs.com/
Az a rózsaszín, az a lila, az arany meg a barackos, meg a kék, sőt a szürkésbarna is bejövős :-D Szépek, na! :-D
Vizes ecsettel is használhatók és 2099 forint per darab áron lesznek elérhetőek.
Nálunk, ezek a színek lesznek egészen pontosan: 05 fervent ivory; 10 ferocious black; 15 vicious purple;  20 golden amazon; 25 savage rose; 35 auburn envy; 40 fierce pink; 60 brazen charcoal; 65 defiant white

3 megjegyzés:

  1. A spirálra lehet, hogy beruházok, pont a dúsító spirálokat kedvelem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most van egy Yves Rocher spirálom, aminek tök hasonló a keféje, így szerintem az nálam kimarad. Nálam még mindig a Max Factor X-perience a Kedvenc!

      Törlés
    2. Még sosem volt MF spirálom, kissé drágának találom őket, de ez nem olyan vészes 2500 Ft-ért, de persze kivárom, hogy mit írnak róla krémmánián :D

      Törlés