2013. augusztus 29., csütörtök

Veet hideggyanta szalagok, akár a rohanós reggeleken is

A szőrtelenítős postoknak nyáron van szezonja. Augusztus 20 után már nem annyira központi téma, olyan ez mint a görögdinnye, augusztus 20 után már nem az igazi.
Azonban, az arc bizonyos területeinek szőrtelenítése, sajnos az év minden hónapjában megoldandó problémát jelent. Szerintem, kb. mindenki utál szőrteleníteni. Én, emiatt sokszor vagyok úgy, hogy este 11-kor jut eszembe, hogy hoppá holnap fontos találkozóm lesz, vagy csak egyszerűen emberek közé kell mennem és nem akarok úgy kinézni, mint Kossuth Lajos. Akármennyire híve vagyok annak, hogy használjuk ki a nap minden percét, nálam sem fér bele, hogy 23:00 után neki álljak gyantát melegíteni, gyantázni, összeszedni a lecsöpögött gyantát, kiszellőztetni a gyantaszagot a konyhából, elpakolni, a bőrömet is lekezelni valamivel, hogy ne sebesedjen ki. Túl sok macera ez este, de ennél is jobb, ha este már eszembe sem jut, hogy Rózsa Sándorra hajazok, hanem csak reggel jut eszembe, hogy hoppá! Ezt szeretem a legjobban....
A fent leírt helyzeteknél szoktam bevetni a Veet érzékeny arcbőrre való hideggyanta szalagokat. Tízszer két gyanta szalagot és négy darab lemosó kendőt tartalmaz a készlet.
Használati utasítás is van csomagolva, de annyira egyértelmű az alkalmazása, hogy ez teljesen felesleges. A gyanta szalagot a két tenyerünk közt megmelengetjük, szétválasztjuk, a kívánt felületre rásimítjuk, lehúzzuk. Ennek leírása most több időt vett igénybe, mint a tényleges bevetés.
Én, régebben nagyon utáltam a hideggyantát, mert kenődött mindenhová, meg nem szedte le a szőrt, de ez a Veet, ez tényleg jó. Egy lehúzással kb. 80%-os eredményt lehet elérni, ami a befektetett 30-40 másodperces időt figyelembe véve, elég jó. Mivel, tényleg nem irritálja az érzékeny bőrt és nem is nagyon kell többször átmenni az adott területen, így a bőrpír sem jelentős, ezen a lemosó kendő is segít. Nekem, volt olyan, hogy reggel használtam és mire kiértem a buszomhoz már nem is volt piros az arcom!
Összességében, nagyjából kettő perc alatt teljesen vállalhatóra lehet csökkenteni a szőrmennyiséget, nem mondom, hogy megegyezik az eredmény egy alapos meleggyantás bevetéssel, de az időbefektetés és a nulla macera miatt nagyon jó terméknek tartom a Veet hideggyanta szalagokat.

7 megjegyzés:

  1. Most Isana gyantacsíkokat használok, sokkal jobb mint az X-epil, szerintem az egyáltalán nem szedi le a szőrt, de az Isana se az igazi, és gondolkodtam, hogy beszerzek inkább egy drágább verziót, mert az hogy minimum 4szer kell a csíkot lehúzni azt kicsit túlzásnak tartom :) Jókor jött a teszt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én annyira régen használtam hideggyantát, mert az X-epil akkora fail volt, hogy nem akartam ezzel nyűglődni. Ez a Veet változat tényleg jó viszont!
      Örülök, hogy jókor jött a bejegyzés!

      Törlés
  2. Szia! Lenne egy pár kérdésem:
    A gyantázástól nem nő erősebben a szőr? Esetleg ritkul a szőrszál mennyiség a gyantázástól? Megéri elkezdeni az arcon a "bajuszka cincálást"?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, az én nem tudományosan megalapozott véleményem szerint, akárhol, ahol a tinikori hormonok indítják be a szőrnövekedést ill. megerősödést, pl.: intim területek, hónalj, arc, ott akármilyen szőrtelenítési eljárás óhatatlanul először a szőr megerősödéséhez vezet. Nem lehet a hormonokat legyőzni! Aztán kitartó szőrtelenítés után, egyszer elkezd gyengülni, eltűnni, ritkulni a szőr. Alapból azt mondanám, hogy ha egyáltalán nem feltűnő, kevés és szőke a szőrmóka, akkor inkább ne kezd el birizgálni. Ha erősebb, sötét színű, akkor viszont megfontolandó a szőrtelenítés, mert nem érdemes úgy iskolába vagy munkahelyre járni, hogy te vagy a bajuszos nő...

      Törlés
  3. Én is ezt használom a rózsaszín változatát. Jó-jó, de azért vannak hiányosságok bár az is lehet bennem és nem a termékben:)
    Először is a tenyeremben dörzsölve képtelen vagyok kellően felmelegíteni, uh én - ne nevessetek ki:) - de vasalóval szoktam átmenni rajta....
    A másik meg, ez viszont tényleg az én problémám de nekem legalább egy nappal előbb meg kell csinálnom ezt procetúrát mert utána picit kicsattog a bőröm tőle. Most is épp így vagyok, szombaton esküvő és már most el kell kezdenem készülődni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes lenne neked megpróbálni az érzékeny bőrre való változatot, a kipattogáson elképzelhető, hogy segítene. Nekem is volt már hasonló tünetem még régebben, de ezzel sosem volt ilyen problémám.
      Érezd jól magad a hétvégén :-)

      Törlés
    2. Próbáltam már az érzékeny változatokat is, semmi különbség. EGyébként se vészes, csak pár nappal előtte kell elvégeznem a műveletet :))

      Törlés