2013. november 24., vasárnap

Catrice Ultimate Shine Gel Lip Colour vagyis gél rúzsok

A Catrice őszi frissítésével érkeztek meg a gél állagú rúzsok, összesen 8 színben, 1250 forint per darab áron. Én egyből beleszerettem a textúrába és a 020 Red or Bad árnyalatba, ami egy nagyon hordható piros. Az évnek ebben a szakaszában imádok piros rúzst viselni, valahogy jól esik a kis lelkemnek a szürke égbolt alatt a piros frissessége és élettel teli mivolta. A Riri Woo mattságát és vadságát, néha túl soknak érzem egy erősebb, mondjuk lila-zöld smink mellé, de a Red or Bad fényes puhasága jól kiegészíti még a legőrültebb sminket is. Jól hidratál, sosem érzem száraznak az ajkaimat, ha ezt viselem, pedig még meg is színezi a bőrt, tehát a fényes, szájfényszerű végeredmény ellenére viszonylat tartósnak mondanám. Akkor is szép, ha kicsit viseletes, a fény tűnik el, az alapszín, az enyhe tint hatás marad. Ha, egyetlen színt választhatnék, akkor ez lenne az.
A Primőr bloggertalin én annyira mákos voltam, hogy Catrice csomagot kaptam kipróbálásra, így még két színnel gazdagodott a gél rúzs gyűjteményem.
Kaptam egy narancsos (030 Orangina) árnyalatot, amit a legkevésbé szeretek a három közül. Pedig, ez az árnylat az, ami mindenkinek jól áll és minden bőrtónushoz szépen mutat. Viszont, nem annyira pigmentált, mint a többi. Az a legnagyobb bajom vele, hogy nem tetszik, amikor elkezd kopni...úgy néz ki, mintha narancsszörpöt ittam volna és az megfogta volna a szám körüli bőrt.....nem szép. De, egyébként rendelkezik a pirosnál említett pozitív tulajdonságokkal (hidratál, szép a finishe, viszonylag tartós), csak annyira csúnyán kopik....El tudom képzelni, hogy egy világosabb bőrű emberkénél nem lenne narancsszörp hatás, csak nekem, az én színeimmel csúnya, ha kopott.
A fukszia szín, nekem igazi nyári szín, akkor szeretem magamon, ha kint 40 fok van, vagy akkor, amikor kint 40 fok van és a Balaton parton vagyok és nagyon jól érzem magam, esetleg, csak 35 fok van és valahol a városban fagyizom a barátaim és egy jó nagy napszemcsi társaságában. Röviden, a 070 Licence to Pink nem egy olyan árnyalt, amit most télen rengeteget fogok hordani, persze ezt is felkentem párszor, már csak azért is, hogy tudjak írni róla. Nyáron nagyon fogom szeretni, az biztos. Jó tulajdonságok: lásd piros és narancs, plusz nem kopik csúnyán!
Összességében azt tudom mondani, hogy a Catrice nagyon betalált a gél állagú rúzsokkal, szépek a színek, kellemes őket viselni, gyönyörű a finish. A Rimmel rúzsok mellett most ezek a legjobb drogériás rúzsok...pont!
020 Red or Bad

030 Orangina

070 Licence to Pink

Ebben a csodálatos őszi időben nem tudtam sminkes képet készíteni, sokszor próbáltam, de feladtam. (Utálom a telet.) A fentebb linkelt Primőr bloggertalis postban a Red or Bad volt rajtam.

6 megjegyzés:

  1. Az Oranginánál én is tapasztaltam a "narancsszörp-hatást" sajnos... :( Pedig annyira tetszik a színe... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a színe szép, de túlságosan oda kell rá figyelni viselés közben, amit egy ilyen narancsos árnyalatnál nem lenne szabad

      Törlés
  2. 070-esnek kifejezetten szép színe van a képeid alapján :) Kár, hogy nem sikerült fényképet készítened, mert megnéztem volna élesben is őket, biztos nagyon jól állnak :)

    VálaszTörlés
  3. 070 Licence to Pink nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés