2013. november 6., szerda

Októberi kedvencek


Bloggerkedésem évei alatt most volt a legkönnyebb összeállítani, hogy miről szóljon a kedvences post. Nagyjából öt másodpercet kellett "gondolkodni". 
A Glamour napi 50%-os kuponnal vettem meg a Max Factor Facefinity alapozót. Valamikor nyáron volt végre az arcszínemnek megfelelő minta valamelyik újságban, meg utána egy másikban is, így volt alkalmam rendesen kipróbálni, egész nap viselni az alapozót még vásárlás előtt. Egyből love volt, pedig megfogadtam, hogy én alapozót, én  aztán soha nem.  A Facefinity viszont mindent betart, amit ígér. Tartós, matt eredmény, szárító hatás nélkül, jó fedéssel, meg minden földi jóval. Tényleg nem tudok róla rosszat mondani. A csomagolás is szuper, pumpás kiszerelés, üvegben. Minden nagyon egyben van. Imádom!!!
Felvinni úgy szoktam, hogy a kézfejemre kinyomok egy pumpálásnyit, utána ujjal felpöttyözgetem, majd a Sigma F80 flat top kabukival eldolgozom. Az F80 egy időben kb. minden blogon szerepelt és itt is hinni kell a hypenak, mert ez is jó. Selymes mint egy babanyuszi popója, jó kézbe fogni, úgy lehet vele eldolgozni vele bármit, hogy nem húzza le a már fennlévő sminket. 2 rossz pont: nem olcsó, kimosás után egy évezred, amíg teljesen megszárad, másnapra bőven nedves még, sőt szerintem kell neki minimum 3 nap.
MAC Riri Woo rúzs: nekem még életemben nem volt ennyire szép, ilyen csodás rúzsom. A formula mennyei: tartós, de nem szárít, nem mászkál el. A finish éteri: matt, de olyan dögös dívásan, nem olyan "há felkentem, oszt a fénye megkopott, de a színe még azé láccik" stílusban. A tartósság földöntúli: élénk színű rúzs, amiben simán lehet enni és inni. Áh!... Nincsenek szavak, nincsenek szavak.....
Végezetül egy sminktrend: az alsó szempillatőhöz semmi. Az alsó pillákat kétszer áthúzom spirállal, meg korrektor is kerül a karikákra, de szemcerka vagy szemfesték nem. Szeretem, mert valahogy élénkebb tőle a tekintet...
Sorry a hülye fejért, de minden a fejemen van, ami a postban szerepel...

4 megjegyzés: