2013. december 16., hétfő

Illatkalauz, mert parfümöt kapni és adni is jó



Legalábbis szerintem :-) Ha, parfümöt ajándékozunk bármilyen eseményre, akkor, aki kapja minden egyes alkalommal, amikor használja az illatot emlékezhet ránk :-) Én, kifejezetten szeretek parfümöt ajándékozni, az előbb említett ok miatt, ezért én egész évben stratégiai kérdéseket teszek fel, hogy "Juj, de jó illatod van, mi ez?", "Múltkor is ez a parfüm volt rajtad? Már akkor is nagyon tetszett!", "Jaj, Sári mi is volt az a parfüm, amit mondtál?" stb. stb. Röviden: én kérem készülök! Persze, nem lehet mindenkiből felkészülni, ezért jól tud jönni a mostanság megújult illatkalauz.hu oldal. Az oldal néhány jellemző alapján ajánl illatokat, minden illatról megtalálható egy rövid leírás és egy pontos üzletlista is segíti a karácsonyi vásárlást. Nem mellesleg minden 50. regisztráló parfümöt nyer! Ráadásul, most annyira jó akciók vannak!! A dm-ekben akár 50%-os akcióval is találkozhattok, de a Müllerekben és a Douglas üzletekben is bele lehet futni néhány nagyon jó ajánlatba. Szóval, nem is találhatnánk ennél jobb időszakot parfümvásárlásra, de tényleg.
Írtam már régebben, hogy szeretek olyan illatokat használni, amelyek egész évben velem lehetnek, sikerült is mostanság egy ilyet kapnom.
A Mexx Energizing Woman egy ilyen illat nekem, amit az Illatkalauz oldal virágos-gyümölcsösnek ír, de én inkább virágos-enyhén gyümölcsös-fás illatnak írnám le. Amikor kifújom (fejillat, ez az, amit először megérzünk), akkor kifejezetten narancsos, de ahogy kezd kialakulni a bőrön felerősödik a fás jelleg. Én a szív jegyek (ez a bőrön leghosszabb ideig megmaradó illat) közül a szantálfát és a pézsmát érzem a legjobban, vagyis a pézsma miatt ez nem egy tinilányka illat, de nem is egy nyugdíjas nénis, hanem egy magabiztos igazi NŐ illata. Szerencsére, a fás jegyeknek köszönhetően ez egy kifejezetten tartós parfüm. Szeretem. A csomagolásról annyit írnék csak, hogy a Mexx egységesített, ezért új, jobban felismerhető, megkülönböztethető külső van, ami miatt szintén klassz akciókat lehet-lehetett kifogni, mert a legtöbb parfüméria kiárusítja-kiárusította a régi csomagolású termékeket (Rossmannokba érdemes benézni főleg!).


 Sikerült kapnom egy olyan illatot is, amit a nyár folyamán rengeteget használtam, ez a Puma Sync Woman. (A Müllerben most 2500 forint!!) A fentebb hivatkozott Illatkalauz oldal virágos-gyümölcsösnek írja, de szerintem ez egy simán gyümölcsös, édes illat, egészen pontosan egy gyümölcsbomba. Sokáig gondolkodtam nyáron, hogy minek van ilyen illata, mert ezer százalékosan biztos voltam benne, hogy éreztem már valahol. Aztán, valamelyik negyven fokos délután, munka után, fagyizás közben bevillant!! A Mövenpick Macao őszibarack-ribizli jégkrémnek pontosan ilyen illata van, ezer százalékosan ugyanez! És az Illatkalauz szerint is jól éreztem, mert a fejillatok közt ott van a ribizli, a szívillatok közt pedig a fehér húsú őszibarack. Nem tévedtem. Nyáron imádtam ezt az illatot, de télre most valahogy tolakodónak érzem ezt a kirobbanó gyümölcsösséget. Persze, az, hogy milyen illatot részesítünk előnyben teljesen szubjektív, biztosan van olyan ember, aki szívesen visel télvíz idején is egy ilyen parfümöt.
Nyári háttér egy igazán nyári illathoz
Ti terveztek most parfümvásárlást? Vagy vettetek már valamit? Kedvencek?
Nekem a Bruno Banani Woman kívánságlistás már egy ideje....mert a Sári azt használja és ISTENI!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan, sőt már fogyóban ez a Mexx parfüm, imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) én még nem használtam nagyon-nagyon sokat, de én is szeretem!!

      Törlés