2014. február 27., csütörtök

Minta, teszter, minta tesztelő lettem


Rájöttem, hogy nem jó az, ha minden nap látjuk a kis bukinkat, mert nem vesszük észre az apró változásokat, a figyelmeztető jeleket. Itt most nem a kezdődő ráncokra gondolok, hanem azon elmélkedem, hogy mikor tűnt el a napbarnította arcszínem és mikor ugrottam a színskálán lefelé 2-3 árnyalatot. Ez itt a kérdés. Nem tudom mikor történhetett. Fogjam rá arra, hogy folyamatosan sál volt a nyakamban? Tényleg ennyire szanaszétszort vakvarjú lennék???? Nem agyalhattam sokat, a tettek mezejére kellett lépnem. Nem akartam, nem is akarok a Glamour kuponig (március 12-én jelenik meg a kuponos szám) befektetni a megfelelő árnyalatú Max Factor Facefinitybe, viszont még mindig van egy tonna mintám, így teszter tesztelő lettem.
La Roche-Posay Hydreane BB creme: light árnyalat, mert a medium persze túl sötét volt. Áh! Borzasztó erős uborka szaga van, de nem a friss, hanem az az ubi, amelyik éjszakára bent maradt a fagyasztóban és másnap elkezd a reggeli mellett kiolvadni. Szerencsére, ez a szag hamar elmegy, de sokkoló az első találkozás az biztos. Szinte semmi fedése nincs, bőrkiegyenlítő hatása sem nagyon van. Iszonyatosan oxidálódik, szerintem a medium árnyalat, csak lebarnult bőrön okés. Mi benne a jó? Hidratál, de a kombinált bőrre is jó, mert jól "véd" a kifényesedés ellen. Megvenném e teljes méretben? Nem kérdés, hogy nem. 
Vichy Idealia BB creme: Jó illata van, de tényleg, mert kétszer is felírtam magamnak a jegyzeteimben, hogy jó illata van. BB krém szintű fedése van, ami azt jelenti nálam, hogy inkább jól egyenlíti ki az arcszínt, mint jól fed. Ezért, a szem alatti karikákra nagyon kell a korrektor, meg ha valakinek nagyon problémás a bőre, annak az arc más területein is elkél a segítség. Ecsettel lehet építgetni, de így is gyenge a fedése. Nem ül bele a pórusokba, alapvetően szép, de nagyon, de nagyon fényes végeredményt ad. Nagyon-nagyon fényeset! Egy jó púderrel jól mattíthattó és nem is hajlamos a visszafényesedésre. Megvenném e teljes méretben? Nem, mert van ennél jobban fedő, kevésbé fényes BB krém is. Összességében egynek jó, de tényleg van ennél jobb.

Yves Rocher Fawless Finish Fluid Foundation: Mindegyik mintából volt, van minimum 6-7 darabom, tényleg elég lehetőségem volt legalább egy jó első benyomást szerezni mindegyik termékről. Mondjuk, nálam az alapozó-BB krém fronton nagyon hamar kiderül, hogy valami juj vagy fúj. Az Yves Rocher nagyon fúj volt nagyon  hamar. Narancssárga és borzasztó randán kidobja a pórusokat. Ezt, sajnos egy óra után le kellett mosnom, minek szenvedtem volna vele, jobb nem lett. Megvenném e teljes méretben? Majd, ha a pokol befagy..... de nem, akkor sem.
Bourjois Healthy mix Light beige árnyalatban: A Healthy mix Serumot nagyon szeretem, abból már az összes mintámat elhasználtam. Amikor, Bourjois sminkelésen voltam a sminkes az olajos bőrömre a Serum változatot ajánlotta, ami tényleg jó volt. Most inkább kombinált, majdnem normál a bőröm, az ilyen bőrtípusra az eredeti Healthy mixet ajánlja mindenki. Egyetlen egy negatívumot tudok említeni, azt hogy a fedése gyenge, építve maximum közepes. Viszont egy álom viselni! Nem szárít.  Szép, kicsit fényes, természetes végeredményt ad. Nem ül bele a pórusokba és tartós is. Megvenném e teljes méretben? Egyértelműen igen, főleg télre. Nyáron a Serum jól bevált, de most nagyon élvezem a fényesebb végeredményt.
Max Factor Facefinity: Még mindig A Kedvenc, de a 75 Golden árnylatból hirtelen 50 Natural árnyalat lettem. Már csak az 55 Beige árnyalatból van mintám, ami vállalhatatlanul sötét, így sál nélkül.... :-D


1 megjegyzés:

  1. Még hideg van, hordj sálat, kendőt :) Nekem is a kedvenc az utolsó!
    Mia

    VálaszTörlés