2014. április 6., vasárnap

Moyra gel look 901

 Az igazság az, hogy bele vagyok szeretve a meleg árnyalatú rózsaszín lakkokba. Nyárra nagyon kellene egy nagyon jó, mert olyan nagyon jó mutatna a lebarnult bőrömhöz ... Szuper lenne, hogy amikor a Balatonba áztatom magam, akkor valami szuperjó,  szinte barackos rózsaszín lenne a körmeimen....
A kékes rózsaszínből már megtaláltam az igazit, ami Moyra, még nem mutattam nektek, de hamarosan jön! Szóval, keresem az igazi meleg tónusú rózsaszín lakkomat... Amikor, megláttam ezt a Moyra lakkot, azt gondoltam, hogy ááááá lehet megvan!
 Nem tudom mi van ezzel a színnel, nem értem. Mert senki, semelyik gyártó, semelyik márka nem tud belőle egy tökéleteset csinálni .... Lelövöm most a poént, nem ez lesz az igazi. :-( Szeretem a Moyra lakkokat, mert tényleg jók, olcsók, jó színek, jó minőség stb. stb. Ezért is voltak nagy elvárásaim ezzel a lakkal kapcsolatban. És nem rossz ám, de nem tökéletes sajna...
 Jó az ecsete (széles és lapos, de nem kerekítettre vágott, hála az égnek!), jól terül, abszolút jó használni. Gyorsan szárad, eszméletlen szép csillogós is lesz a végeredmény. Viszont: 3 réteg után is foltosnak láttam, 2 rétegben vállalhatatlan volt...

Igazából, most ahogy nézem a képeket, így is nagyon tetszik, gyönyörűséges a színe, meg tényleg nem rossz. Viszont nálam a tökéletes lakk maximum 2 rétegben teljes fedést ad, sőt a legjobb, ha a 2. réteget már csak a saját megnyugtatásomra kell felkenni...
Van javaslatotok a meleg tónusú rózsaszín lakkra? Ti megtaláltátok már az igazit ebben a témakörben?

7 megjegyzés:

  1. Bár nem szeretem a rózsaszínt, de körülnéznék a Kallos lakkok között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg még a Lovely lakkok között, az új formulájuk szuper, a fekete egy rétegben hibátlanul fed.

      Törlés
  2. Nem szeretem magamon a rózsaszín lakkokat, de ennek csodás a színe! Ezért sajnos nem is tudok neked semmit ajánlani. :( Sajnálom, hogy foltos. :( Ha kensz alá fehér lakkot nem jobb a helyzet? Egy próbát szerintem megérne. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi az ötleteket, a Lovelynak úgy emlékszem van ilyen színe, és azt hiszem már próbáltam is....a Kallost megnézem majd a fodrászkellékesnél!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. A színe mesés, de nem vagyok vele teljesen megelégedve...

      Törlés
  5. nekem sem sikerült még megtalálnom a tökéletes rózsaszínt, most panaszkodtam róla, hogy az Avon Pastel Pink árnyalatával fürödtem be legutóbb. Viszont szép a színe :) Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés