2014. május 26., hétfő

Hétfői váratlan haul

Ha minden hétfőm ilyen lenne, akkor tutira ez lenne a kedvenc napom, nem a szombat. :-P
Ma megérkezett az összes, már nagyon várt csomagocskám. Igazság szerint, mindegyiket nagyon vártam már, de egyikre sem számítottam ilyen hamar. Szuperhappy voltam, amikor a tesóm viberen átküldte a fenti képet. :-)

Nemrégiben volt szerencsém részt venni a Schwarzkopf megújult BonaCure termékcsaládját bemutató sajtóeseményen. A BonaCure termékeket elsősorban professzionális (szalonokban történő) felhasználásra ajánlják. Most alkalmam lesz kipróbálni a kifejezetten nyári időszakra ajánlott sampont, maszkot és olajat. Köszönöm a lehetőséget!!! Leginkább a csillámos hajolajra vagyok kíváncsi, mert csillámos és óriási hajolaj fan vagyok egyébként is.
Az Urban Decay Naked palettáknak eddig tudtam ellenállni. Amikor, megláttam a Naked3-at tudtam, hogy ennyi volt és muszáj lesz megvenni. Egyszerűen olyan szépséges, olyan különleges, annyira ááááááhhh!!  Muszáj volt az eredetit. Innen rendeltem: http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/nakedpalette3/

A Max Factor Colour Elixir Gloss szájfényt tesztelésre kaptam Captivating Ruby árnyaltban, mellé érkezett egy csodaszép igazi piros lakk, ami szerintem már megvan nekem, még régebben megvettem, ha így van, akkor nyeremény lesz belőle, csak előre szólók :-)
A melóhelyen egycsillió éve nem kaptunk ruhapénzt, de most valami isteni közbelépés folytán igen... El sem hiszem!!! Viszonylag hamar el kell költeni és el kell vele számolni, borzasztó megerőltető lesz szerintem :-D Pénteken kezdtem meg a költekezést, egy szuper kaliforniai skater csukkerbe fektettem 13e forint helyett 5e forintot. Valamint  végrehajtottam egy csodát: kitaláltam, megálmodtam egy barna táskát, aminek nincs két oldalra lógó füle, de keresztpántos és lézervágott mintás. Annyit gondoltam rá és annyira szerettem volna, hogy a Deichmannban lett ilyen (csak az én elmém hatására, erről meg vagyok győződve! ;-) és meg is vettem, és nagyon örülök neki, nagyon megérte nekem azt az 5e forintot.
Veletek történt ma valami nagyon jó?

12 megjegyzés:

  1. Dejó így kezdeni a hetet :) sok hasonló hétfőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában nem ilyen :-) Köszönöm és viszont kívánom.

      Törlés
  2. Ó, micsoda megálmodás, ügyes vagy! A cipő is nagyon tetszik, és nagyon érdekel, mi lesz a véleményed a Naked 3-ról :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már a Naked3-al smikeltem, egyelőre imádom!!!

      Törlés
  3. A naked 3-ért most irigy vagyok egy kicsit :P De biztos szuper lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tedd, a Naked3 nálam is több havi gyűjtőmunka eredménye :-)

      Törlés
  4. Elhiszem, hogy így könnyebb volt elviselni a hétfőt :D A Naked 3 és a cipellő tetszenek legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. A Circa cipők oltári jók, az enyém 4 évig bírta, akkor is csak a sarka adta fel (no cipőfűzés, ugye) :-) Viseld egészséggel!
    A többi dolog is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. PankaJudit és Elíz: a cipő ma volt rajtam először, nagyon kis masszív darab!! Remélem több évig hű társam lesz.

      Törlés
  6. Kíváncsi leszek, hogy a Naked 3 nálad, hogy fog szerepelni :) A cipőd nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mióta megvan csak a Naked3-al sminkelek, imádom, de abszolút vannak benne gyengébb színek, de még ezt is elnézem neki....ecsetet még nem próbáltam.

      Törlés
  7. Óóó, nagyon szép dolgokat kaptál! :) 1,5 éve vagyok hajmodell a Schwarzkopf-nál de ezt a BonaCure családot még nem is láttam kitéve az Akadémián se!! Le kell csapnom rá amint lehet. :D

    VálaszTörlés