2014. augusztus 31., vasárnap

Augusztusi kihívás: Tokió és Athén

Tokióval voltam a legnehezebb helyzetben, mert engem valahogy sosem érintett meg a "csodás Kelet" varázsa. Bejárnám az egész Földet, de ha Ázsia kimaradna azt sem bánnám .... Kicsit irigyelem azokat, akik Japán mániások, mert nekem sajna Japán, és Tokió meg különösen, egyszerűen túl sok. Nem vágyok oda, ezért nem is voltam különösebben inspirált. Tudtam, hogy piros-fehér-arany körmöket és Essence körömnyomdát akarok. 

5. Tokió


Athén! Kék-fehér nálam, nekem Görögországról a gazdasági válság, a napsütés és a kék-fehér házak és a TENGER jut eszembe. Egyszer nagyon szeretnék ott nyaralni. Remélem össze is jön! :-) Kék-fehér manit alkottam, teljesen egyszerű dry brush technikát és körömnyomdát használtam, a tengert próbáltam imitálni az "alkotásommal".

6. Athén
Összességében azt kell, hogy mondjam, nagyon inspiráló és érdekes volt az első ilyen kihívásos hónapom. Tényleg kihívás volt nekem, főleg azért, mert nem tartom magam egy fúúú de nagy köröm-művésznek, eszközeim sincsenek...Nagyon kell majd egy ecsetkészlet!! BornPrettyStore oldalon vannak is, be fogok szerezni egyet. Arra is rájöttem, hogy hétköznap nem feltétlenül szeretnék nagyon "kiművésziesített" körmökkel szaladgálni, eddig azt hittem minél csilli-villibb, annál jobb....De, most rájöttem, hogy hétköznap max. a körömnyomda fér be nálam, minden más túl sok lenne.

1 megjegyzés: