2014. szeptember 25., csütörtök

Patent poppy-Max Factor Gel shine

Mióta megszereztem és megszereztem a Max Factor Red passion nevű csoda piros lakkját, azóta mindig lesem az akciókat, amelyek segítségével bővíteni tudom a MF körömlakk gyűjteményemet. Egy+egy promóció keretein belül csaptam le az új zselé hatású lakkokra. (Egyébként érdemes akciók után kutakodni, főleg a Dm-ekben!)
Az első képen látszik, hogy a csomagolása megkopott, sokszor dobtam be a táskámba, arra az esetre, ha nyomdázni támadna kedvem. Mert nyomdázni nagyon jól lehet a drágával, egy rétegben is majdnem teljesen fed. Sokszor került a táskámba azért is, mert végre látom a pozitív hatásokat a kollégákon, majdnem mindenki festi a körmét. Nagyon büszke vagyok! Szívesen viszek be lakkokat kipróbálásra vagy csak megmutatni az újdonságokat. Csapatépítek.

A Patent poppy narancsos beütésű piros, szuperfényesre szárad két rétegben, egy réteggel nem olyan fényes a végeredmény. Igazából mindenhogy szép, illetve nem is csak szép, hanem ragyogó és tündöklő, élénk és jókedvű. Nekem, ez a nyári piros.
Az ecset kényelmes, a hagyományos ecsetnél kicsit szélesebb és lapítottabb. A lakk maga gyorsan szárad és tartós is,  én 2-3 nap után hiba nélkül mostam le, a szobatársam olyan 5 napig viselte és nagyon dicsérte.
egy réteg

egy réteg

két réteg
Én repesve várom, hogy több színben legyen elérhető itthon.

2 megjegyzés:

  1. Tetszenek nagyon a fotók, tetszik a fehér háttér, hogy sokkal jobban kiadja így a színeket, meg olyan profibb is, gatula, ne hagyd abba a blogolást!!!

    VálaszTörlés