2014. október 15., szerda

China Glaze Re-fresh mint

A China Glaze Up and Away kollekciója 2010 tavaszán jelent meg és azóta volt vágyaim tárgya a Re-fresh mint. Mikor még rendelni kellett a CG-t, akkor mindig volt valami más, ami inkább sokkal jobban kellett. Mióta nem kell rendelni akkor is valahogy úgy voltam vele, hogy majd legközelebb, most inkább kétszázhuszonegyezredikkékeslilászöldes lakkot veszem meg. A mese vége az, hogy leárazás volt és tudtam, hogy most vagy soha helyzetbe kerültem, mivel a tettek embere vagyok így cselekedtem és megvettem.
Menta színű, de nem kékes, inkább sárgás. És világos, nagyon világos. Saját szavaimmal úgy írnám le a színét, hogy annyira világos, hogy majdnem fehér, de közben meg határozottan sárgás zöld, ha meg mondjuk három-négy árnyalattal sötétebb lenne, akkor ez lenne a tökéletes libafos zöld. Ilyen színe van. 
Nehezen fogta meg a fényképezőm a tökéletes árnyalatot, így olyat tettem, amit még soha-sosem a blog történetében: képszerkesztőben eltoltam az árnyalat csúszkát.... A legelső, A manipulált kép a színhelyes. Remélem, hogy mindenki látja a fentebb leírt halvány liba színt! A 2. kép túl szürkés, de tetszett, így marad.
(Ez a kép meg túl kék, de ez is nagyon tetszett, szerintem cuki lett a kompozíció. A szőlőt a kertünkben szedtem, nagyon savanyú, nem finom, esős nyarunk volt sajna.)
A China Glaze ecsetet én szeretem, de igazából nem tartozik a legkönnyebben kezelhetők közé, mert elég hosszú és vékony, de ez inkább megszokás kérdése. A lakk maga egy rétegben fedne (elég pigmentált), ha nem lenne krém finishű, amire muszáj még egy réteget kenni, mert csak úgy jön ki a porcelános fényessége. Nem tartós. Nekem a második napon mindig vagy lekopik a körömvégeken, vagy picit lepattog, nem nagyon, de lepattog. Igazából a színe és a hosszú évek utáni beteljesedés miatt nem tudom nem szeretni. Szeretem.
Beszerezhető: 1490 forintért, vagy most éppen akciósan 998 forintért, tudjátok: Nailland


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése