2015. április 6., hétfő

Blogsale


Elérkezett a tavaszi takarítás ideje, ezért egy kisebb blogsale jön a blogon, mert hátha lesz valaki kedvét leli azokban a dolgokban, amelyek nekem nem lettek igazi kedvencek.
Blogsale menete:
Kérek egy emailt az oldalt látható email címre (bettynova13kukacyahoopontcom) illetve kérek egy email címet is.
Paypallal illetve kp-ben lehet fizetni, utóbbi eset csak személyes átvétel esetén működhet. 
Köszönöm.

Picture Polish Candy és Minty ...Candy kétszer használtam: 1500 ft Minty összesen egyszer használtam 10 körömre: 2000 ft
GR 102 és Moyra New York egyszer-egyszer használtak GR 250 ft, Moyra 200 ft

Moyra 72 és Adena 10 Moyra egyszer használt 200 ft, Adena lakkot nem használtam 100 ft
Max Factor Odyssey Blue és Silver egyszer sem használtam őket, 300 ft per db
Catrice Sandhopper egyszer sem használtam 450 ft
 Catrice I'm a survivor és Artdeco 13 pirosító, mindkettő néhányszor használt, lefertőtlenítve, 500 ft per db
 Sigma koppintás duo-fibre ecsetek szuperpuhák és jól használhatóak, de én most beauty blender illetve kéz párti lettem, ezért nem tartom meg őket. 1500 ft a 3 darab
 Sigma koppintás duo-fibre szem ill. korrektor ecsetek, rengeteg szemre való ecsetem van, így rájuk sincs szükségem. 600 ft a kettő



3 megjegyzés: