2016. március 24., csütörtök

H and M vagy H und M szépségek

Whateva...én, személy szerint angolosan mondom, de igazából tökmindegy, tudjuk miről van szó. :-) A HandM beauty részlege a Vörösmarty téri üzletben egy katasztrófa volt régebben. Minden szétdobálva, mindenbe belenyúlkálva, meg alapból nem a legjobb vagy a legszebb cuccokkal voltak feltöltve a polcok. Olyan túlárazott kínai feeling jellemezte az egészet, ennek megfelelően gagyi csomagolás és lutri minőség ... Nagyon nem! Aztán tavaly megújultak a termékek és az üzletben is sikerült rendet tenni, most már nem néz ki olyan gázul az egész. Sokat segített az összképen, hogy a cuccok egységes arculatot kaptak. Nem szoktam a csomagolásról értekezni, főleg nem a papír csomagolásról, amit egyébként is kidobok, de most kifejezetten jó körülnézni köztük. Nagyon letisztult a sok fehéret felvonultató borítás.

A mono szemfestékek közül egy nagyon meleg árnyalatú rezes színt választottam, mert imádom ezt a szemhéjamon. A festék állaga, nekem a Sleek puha és pigmentált készítményeit juttatta eszembe, értsd: jó. Nem potyog, nem foltos, könnyen eldolgozható. Love. A csomagolást nem szeretem. A papírdoboz nagyon szép, de a tégely túlzás a festék méretéhez képest, főleg ez a domború kialakítás, fúj, kifejezetten nem szeretem. Nagyon gagyi dolog átverni a vásárlót a túlméretes csomagolással :-P Az árát is kifejezetten sokallom, mert 1490 Ft, szorozd meg kettővel és kijön egy Sleek paletta.



Körömlakk: szeretem a szélesebb, lapos ecseteket, ez pipa. Tipikusan az a lakk, aminél a második réteg csak megszokásból kerül fel, egy rétegben is elég lenne, iszonyatosan pigmentált, ez is pipa. Persze, egyáltalán nem állítom, hogy minden színnel ez van, de ez egy nagyon erős kezdés. Nagyon szép fényesre száradt, nem kiemelkedően lassan vagy gyorsan. Pipa, pipa. Az ára lekopott, de emlékeim szerint 1290 Ft 8 ml lakkért. Ráadásul, a szivárvány majdnem összes színe és rengeteg különböző finish van a kínálatban, például az általam választott Faded Myrtle egy igazán különleges árnyalat. Kék és zöld és szürkés is, nem volt még ilyen színem, nagyon tetszik.


Ajakkence: Lush lip vinyl. Ebből egy barnás-mályvás árnyalatot választottam, szuper trendi és ilyenem sem volt még. Fini gyümölcsös-édes illata van, jó az applikátor is, ék alakú és
pont elég anyagot vesz fel, kellemes használni. Maga a cucc is egy nagyon kellemes állagú, nem ragadós SZÁJFÉNY. Ez, meg kell mondanom, óriási csalódás volt nekem. Elnevezés alapján, azt gondoltam, hogy egy tartós, folyékony rúzzsal lesz dolgom. De, nem. Jól pigmentált, de egyáltalán nem tartós, nem színezi meg az ajkat, lekopik hamar, kifejezetten hamar! Sajnálom, hogy nem olvastam el részletesen az apróbetűs részt, mert 1990 forint, számomra túlzás egy szájfényért, nem használok szájfényt.








Igazából elég vegyesek az érzéseim a HandM új beauty vonalával kapcsolatban. A szemfesték szép, meg jó, de túlzás az ára (pedig, ennyi az átlagos mono ár), a körömlakk szuper, a szájfény jó lenne, ha nem kopna olyan rohadt hamar. Ha, összességében nézem a teljes kínálatot, akkor kifejezetten sok olyan szín van, ami máshol nem található meg a magyar drogériákban, például az általam drágállott monok közt is...

4 megjegyzés:

  1. Nekem pirosítóm van az új termékek közül, a Tawny Peach árnyalat és imádom. A skincare vonalat is nagyon szeretem és sajnálom, hogy a bőrradírok már nem kaphatóak, mert nagy kedvencem volt a Carribean Crush illatú. Győrben sajna nincsenek szépségápolási termékeik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pirosítót én is szeretnék kipróbálni, köszönöm az ajanlást!! 😉

      Törlés
  2. Szemhéjpúderekből én is vettem párat és egész jó minőségűek, mondjuk ilyen 20%-os kedvezménnyel online megérte, de amúgy igazad van, csalóka a csomagolás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az online kedvezményről nem is tudtam, csekkolom a honlapot. Köszi.

      Törlés