2016. április 20., szerda

Aktuális kedvencek

Kezdem két szürke lakkal, mert ezek szerint, a szürke az egy tavaszi szín. Beette a buksimba, szívembe, lelkembe magát a monokróm trend. Yas!? Az A-England Wuthering Heights lakkjáért azóta epekedem, mióta Edina elhozta az egyik bloggertalira. Instant szerelem volt, de valahogy sosem voltunk egy hullámhosszon. Vagy nem volt, vagy nekem kellett másra a pénz, így csak Tristam cicesz 5 szülinapja alkalmából vettem meg 20% kedvezménnyel. Az Üvöltő szelek az egyik kedvenc regényem és láttam azt a feldolgozást, amiben Tom Hardy Heathcliff ... #odavagyok #imádom Minden arra utalt, hogy kell az életembe ez a lakk. Ráadásul gyönyörűséges, egy réteges, lehet vele nyomdázni. Röviden: perfect. A másik szürke lakk, amiért így tavasszal lángra lobbantam az Essence TheGel 70 Grey Zone nevű tavaszi szürke szépsége. Nem tudok a TheGelben csalódni, ez is egy rétegben már jó, tartós, mindenféle nailarthoz nagyon jól működik. Köröm témakörben egyébként: teljesen rá vagyok feszülve a szivacsos technikára, a színátmenetes körmökre. (Lásd instragramom :-) Tök egyszerű, tényleg hamar megvan és annyira látványos, mégis finom hatást lehet vele elérni, komolyan az egyik legjobb technika. 

AirWick LifeScents Türkíz oázis illatgyertya: gyertyát, azóta nem veszek teljes áron, mióta egy okos ember, azt mondta, hogy olyan, mintha szó szerint elégetnéd a pénzedet. Lemondani nem fogok egy jó illatról, de nem költök tízezreket a Yankee Candle üzletben sem. Nyitott szemmel járok, lesem az akciókat. Glamour napi zsákmány ez a tenger illatú #imádom
Essence Eye blender ecset: nem tudok ebből eleget venni. Ugye, tök lusta vagyok ecsetet mosni, de eleve annyira jók ezek, hogy kell, kell, kell, kell...kell. Még, még, még! Olcsó, puha, pont jó az alakja, nem hullik, szép is. Tök jó.

Alverde cuccok: szemránckrém (Zell aktiv), mert ebben a kategóriában ragaszkodom a vegán termékekhez, és hajvégápoló (Repair Haarspitzen-Fluid Avocado Sheabutter), mert éppen növesztem a hajamat... Mindkettővel nagyon meg vagyok elégedve, hidratálnak, puhítanak.

Aussie 3 minute Miracle Frizz remedy: a háromperces csoda, a hajfestéstől száraz hajam megmentője, hajmosás előtt kenem fel, tökre lehet, hogy nem így kell használni, de én így szoktam. Ez is hidratál, puhít, nem szöszösödik a hajam. Minden természetes hullámos, göndör haj szöszösödik, minden természetes hullámos, göndör haj igényli a plusz ápolást: olaj, hajvégápoló, pakolás. Hajhossztól függetlenül.

Essence All about Matt! púder: Miért nem a Glamour napokon vettem ezt meg újra? Ki tudja?... Nagyon finom állagú, jól mattító púder, ami csak a legsötétebb bőrszínen túl fehér és szem alá is egészen kiváló, az a legjobb benne, hogy nem lehet belőle túl sokat feltenni, nem lesz poros a smink tőle.
Max Factor szemöldökcerka: nem tudtam, hogy a Max Factornak van egy ennyire jó szemöldök cerkája. Puha, de jól hegyezhető. Pont megfelelően pigmentált. Vaxos, de nem annyira, mint az Essence, ami szerintem too much már, csak annyira viaszos, hogy a legrakoncátlanabb szálakat el lehessen vele rendezni. Színe sem túl vöröses, se nem túl szürkés, nem sötétedik be viselés közben, tartós.
Garnier korrektor: ezt, az egyik volt munkatársam ajánlotta. Köszi Szilvike! Fémgolyszlis, jól fed, nem ül bele az apró ráncokba, van egy picurka barackos beütése, ami isteni a szem alatti lila karikákra. 

Életvezetési kedvencek: az új táskám, amit a Glamour napok előtt vettem, ez volt az utolsó darab (legalábbis a Vörösmarty téren), tök jó a mérete, nem óriási, de nem pinduri, közepes méret, minden belefér, még egy szendó is reggelire. Egyébként, nagyon büszke vagyok magamra, mert olyan kis könnyűen hagyom a táskám most. Nem hordom magammal a fél háztartást, csak pénztárca, telefon, füles (Skullcandy), kis neszi papírzsepinek, tamponnak, mini parfümnek és kb ennyi. Meg a LifeBookom. Annyira vágytam egy megfelelő méretű naptárra, a tavalyi Dolce Bloccomat is szerettem, de sokszor túl kicsi volt. Nekem muszáj, hogy legyen egy naptáram, mert képes vagyok egy dolgot akár ötször, hatszor is elfelejteni, ha látom leírva és látom, hogy nem pipáltam le, akkor tudom, hogy még el kell intéznem. És nemcsak ész helyett használom, hanem recepteket írok bele, kívánságlistát, minden héten tanulok valami újat, amit szintén a LifeBookomban követek nyomon. Díszítem, csinosítgatom, használom. A legjobb dm-es vásárlói ajándék ever.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése