2016. április 1., péntek

Bow: Worlds Collide

Imádom a másodlagos színeket, odavagyok a zöldekért meg a lilákért, a türkizért meg az orgona színért. Rengeteg ilyen körömlakkom van és mindig, újra és újra bele tudok szeretni egy zöldes-kékes lakkba. Nem is tervezem, hogy erről lemondok. Azért van hobbim, hogy költsek rá. #sorrynotsorry Bow lakkom még nem volt úgysem, és a Worlds Collide türkiz és csillog és még holos is. Hát, köszi, szia, come to mama!




Nem néztem utána a neten, hogy jó e a szépségem, mert annyira tetszett és fentebb már indokoltam is, hogy miért nem tudtam otthagyni, szóval zsákbamacska volt. Azt hittem például, hogy az ultra kényelmetlen szögletes kupakot nem gondolják komolyan, el lehet távolítani a négyzetet és majd alatta lapul egy kerek kicsike. De, nem. Komolyan gondolták. Irtó kényelmetlen. Az ecset elég rövidke és ügyetlenke, nem szépítem, utálom ezt a kombinációt. 

A lakk zselés állagú, amit lehet nem szeretni. Azonban én úgy gondolom, hogy a kék flakievel és holo csillikkel megtömött lakkhoz kifejezetten jó ez az állag, mert könnyen siklik a körmön, nem tapad le foltokban és minden egyes új réteggel egy újabb mélység, egy újabb gazdagság és komplexitás kerül a körmökre. Jelly formulához méltóan gyorsan és meglepően fényesre szárad. Három nagyon vékony rétegben használtam, kettőnél már meg lehetett volna állni, persze a 2 réteg csak rövid körömnél okés.  Az egész lakkról egy gyönyörű Hubble kép jut eszembe. Örülök, hogy megvettem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése